خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,342

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا

قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا
به گزارش "ورزش سه" از محل برگزاری قرعه کشی لیگ قهرمانان، گروه بندی مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان در منطقه غرب آسیا دقایقی پیش در کوالالامپور انجام شد.
[قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا (عکس)]

به گزارش "ورزش سه"، در گروه اول این رقابت ها تیم فولادمبارکه سپاهان، تیم های النصر عربستان، لوکوموتیو ازبکستان و برنده پلی آف اول آسیا همگروه شده است.

در پلی آف یک غرب آسیا 2 تیم الاتحاد عربستان و الوحدت اردن به مصاف هم می روند که می شود پیش بینی کرد تیم چهارم این گروه الاتحاد باشد که مدعیان از این گروه نیز خواهد بود.

کار سخت یحیی و بچه هایش

در گروه B مسابقات تیم ذوب آهن ایران با لخویا، النصر عربستان و برنده پلی آف سوم لیگ قهرمانان همگروه شده است. تیم چهارم این گروه از بین الشباب عربستان و پاختاکور ازبکستان انتخاب می شود که پلی آف شماره 3 این رقابت ها را برگزار می کنند.

شاگردان ژنرال در گروه مرگ

در گروه C این رقابت ها تیم الهلال عربستان که مدعی این رقابت ها است با تیم های پاختاکور و تراکتورسازی ایران همگروه است نبرد امیر قلعه نویی با الهلالی ها و البته پاختاکوری ها جالب خواهد بود. تیم چهارم این گروه نیز از مرحله پلی آف بیرون می آید. پلی آف این گروه دو تیم الجزیره امارات و السد قطر برگزار می کنند که هر یک از این دو تیم، تیم های مدعی و صاحب سبک در آسیا محسوب می شوند و سختی گروه تراکتورسازی را بیشتر می کنند می شود نام این گروه را گروه مرگ نهاد.

نفت اگر صعود کند...

اما در گروه چهارم مسابقات تیم نفت تهران در صورت صعود در تک بازی پلی آف مقابل العین با تیم های الاهلی عربستان، نسف ازبکستان و العین امارات همگروه خواهد شد که این گروه بسیار دشوار ارزیابی می شود. به این ترتیب 4 تیم ایرانی لیگ قهرمانان آسیا در 4 گروه مختلف شانس صعود دارند.

برچسب‌ها: نفت تهران تراکتور سازی تبریز ذوب اهن اصفهان لیگ قهرمانان اسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

6 1

269 برزیل123451394/09/19

سراب گل: چقدر غلط نوشتی! بلد نییستی خوب ننویس

19 آذر (17:09)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi