خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

ذوب آهن شکست 4-1 را به 4-4 تبدیل کرد.

ذوب آهن شکست 4-1 را به 4-4 تبدیل کرد.
نیمه اول: (2-1)

دو تیم بازی را از همان ابتدا تهاجمی و رو به جلو آغاز کردند و موقعیت های خوبی را در پانزده دقیقه ابتدایی بازی روی دروازه همدیگر ایجاد کردند که ضربات سر خطرناک حمزه یونس و شجاع خلیل زاده به سمت دروازه ذوب آهن و شوت سرکش اسماعیلی فر که با واکنش زیبای اخباری همراه بود، مهم ترین موقعیت های این دقایق بودند.

در دقیقه 17 بازی سروش رفیعی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک کات درون پای استثنایی موفق به گشودن دروازه مظاهری شد تا نتیجه بازی 1-0 به سود تراکتورسازی شود.

دقیقه 27 بازی ذوب آهنی ها گل تساوی را به ثمر رساندند؛ احسان پهلوان زننده این گل بود که با یک شوت زیبا از پشت محوطه جریمه دروازه اخباری شوت گیر را باز کرد تا نتیجه بازی 1-1 شود.

در دقیقه 34 روی نفوذ دیدنی سعید آقایی و پاس در عرض تند و تیز وی حمزه یونس می توانست دروازه ذوب آهن را باز کند که ضربه وی با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. بختیار رحمانی در دقیقه 37 روی یک ضربه آزاد از سمت راست دروازه ذوب آهن را تهدید کرد که ضربه وی را مظاهری با مشت دور کرد.

در حالیکه نیمه اول رو به پایان بود، بختیار رحمانی روی ارسال سروش رفیعی در واپسین دقایق نیمه اول با ضربه سری دیدنی دروازه مظاهری را گشودتا نیمه اول با نتیجه دو بر یک به سود تراکتورسازی خاتمه یابد.

نیمه دوم: (4-4)

تراکتور نیمه دوم را هم هجومی آغاز کرد در دقیقه 47 با شوت ایرانپوریان می توانست گل سوم را نیز به ثمر برساند که ضربه وی را مظاهری مهار کرد.

تراکتوری ها مزد حملات خود را در نیمه دوم گرفتند و روی یک کار ترکیبی و ضربه مطمئن شاهین ثاقبی در موقعیت تک به تک در دقیقه 55 گل سوم را زده و نتیجه را سه بر یک به سود خود کردند.

نکته جالب پس از گل سوم تراکتورسازان عدم حرکت رو به جلوی ذوبی ها و تداوم حملات تیم میزبان بود. شوت آقایی در دقیقه 72 می توانست گل چهارم تراکتورسازان را در پی داشته باشد که ضربه وی را مظاهری مهار کرد.

روی نفوذ زیبای آقایی و سانتر کوتاه وی بختیار رحمانی با یک ضربه دقیق در دقیقه 75 گل چهارم تیمش را به ثمر رساند تا خود را دو گله کرده و نتیجه بازی را چهار بر یک کند.

روی ارسال رجب زاده از ضربه ایستگاهی در دقیقه 81 مرتضی تبریزی با ضربه سر دروازه اخباری را باز کرد تا نتیجه بازی 4-2 شود. کاوه رضایی با یک ضربه فنی دیدنی در دقیقه 86 گل سوم تیمش را نیز به ثمر رساند تا بازی 4-3 شده و در دقایق پایانی حساس تر از قبل دنبال شود.

دانیال اسماعیلی فر در دقیقه 94 با ضربه سری دیدنی دروازه اخباری را گشود تا نتیجه بازی 4-4 شود.

برچسب‌ها: تراکتور سازی تبریز ذوب اهن اصفهان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

5 0

211 شیگالو1394/08/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi