خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

پیش‌بینی آنچلوتی؛ فرانسه قهرمان جام جهانی 2022!

پیش‌بینی آنچلوتی؛ فرانسه قهرمان جام جهانی 2022!
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید می‌گوید فرانسه شانس اول قهرمانی در جام جهانی قطر است و برزیل بعد از فرانسوی‌ها بیشترین شانس را برای قهرمانی دارد.
به گزارش مستر90، با اینکه برگزاری جام جهانی 2022 در ماه‌های پاییزی کار کارلو آنچلوتی و تیمش، رئال مادرید را در فصل جاری سخت می‌کند اما او در مصاحبه‌ای با یک روزنامه ایتالیایی از فرانسه و برزیل به‌عنوان مدعیان اصلی یاد کرد و گفت قهرمان دوره گذشته جام جهانی از بیشترین شانس برای قهرمانی برخوردار است.

سرمربی رئال در مصاحبه با ایل مساجرو به سوالات درباره جام جهانی قطر پاسخ داد. وقتی خبرنگار روزنامه ایتالیایی از او پرسید مدعیان اصلی جام جهانی را کدام کشورها می‌داند کارلتو در پاسخ گفت:" برزیل و فرانسه در حال حاضر قوی‌ترین تیم‌ها هستند. ولی من آرژانتین را هم پرقدرت می‌دانم چون لیونل مسی کسی نیست که بتوان نادیده‌اش گرفت.

اسپانیا هم تیم بزرگی است که باید بازی‌هایش را تماشا کرد. من انگلیس و آلمان را هم به این فهرست اضافه می‌کنم. دو تیمی که روند نوسازی را مدتی است شروع کرده‌اند ولی فرانسه شانس بیشتری دارد".

آنچلوتی در پاسخ به این سوال که نیمه دوم فصل رقابت‌های باشگاهی بعد از برگزاری جام جهانی چه شرایط خاصی خواهد داشت گفت:" واقعا نمی‌دانیم. مهم آمادگی بدنی بازیکنان نیست بلکه وضعیت ذهنی آنها، برای همه با علامت سوال مواجه است. بازیکنان معمولا بعد از تورنمنت‌های بزرگی مثل این به تعطیلات می‌روند ولی این دفعه باید سریع به باشگاه برگردند و تمرین را شروع کنند. در نتیجه واقعا نمی‌دانیم شرایط بدنی و ذهنی آنها در نیمه دوم فصل چه خواهد بود".

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کریم بنزما کارلو آنچلوتی رئال مادرید اورلین شوامنی جام جهانی 2022 قـطر ادواردو کاماوینگا فرلاند مندی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

171 Sporties_fa@1401/05/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi