خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

شوامنی: کریم بنزما یکی از الگو های من است

شوامنی: کریم بنزما یکی از الگو های من است
اورلین شوامنی بازیکنانی چون کریم بنزما را منبع انگیزه برای بسیاری از بازیکنان می داند.

اورلین شوامنی، هافبک 22 ساله و فرانسوی موناکو در مصاحبه با وب سایت رسمی این باشگاه در مورد این که بازیکنانی چون کریم بنزما چگونه الهام بخش او هستند، صحبت کرد. این هافبک فرانسوی به ادعای رسانه ها به انتقال به رئال مادرید بسیار نزدیک است و این امکان وجود دارد که با کریم بنزما هم تیمی شود. به گزارش مستر90 و به نقل از وب سایت موناکو، اورلین شوامنی گفت:

چیزی که توجه مرا به بازیکنانی چون بنزما جلب می کند، تداوم آن ها در بالاترین سطح است! هر کسی نمی تواند در چنین سنی زیاد و آن طور که کریم بنزما یا لوکا مودریچ که فکر می کنم 36 ساله است، هستند؛ در زمین حضور داشته باشد و بازی کند. آن ها در این سن هنوز هم نمایش های فوق العاده ای در لیگ قهرمانان ارائه می کنند. همچنین می توان در مورد کریستیانو رونالدو نیز صحبت کرد که با وجود سن بالای خود، به حضور در بالاترین سطح ادامه می دهد. این ثمره کار و این واقعیت است که خیلی زود متوجه می شوید بدن شما اهمیت بسیار زیادی دارد. این از طریق تغذیه، خواب و تمام کارهایی که می توانید در باشگاه و همچنین در خارج از باشگاه انجام دهید، ممکن می شود. شما باید شانس خود برای بازی در بالاترین سطح تا بیشترین زمان ممکنن را بهینه کنید و آن ها موفق به انجام این کار شده اند! بنابراین این یک منبع انگیزه برای بسیاری از بازیکنان است.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه کریم بنزما اورلین شوامنی موناکو لیگ فرانسه اخبار موناکو رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

124 Sporties_fa@1401/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi