خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

کاماوینگا: می‌خواهم مثل کریم بنزما پنج لیگ قهرمانان ببرم

کاماوینگا: می‌خواهم مثل کریم بنزما پنج لیگ قهرمانان ببرم
ادواردو کاماوینگا می‌خواهد قهرمانی‌های بیش‌تری همراه با رئال مادرید تجربه کند

ادواردو کاماوینگا هنوز بابت قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا خوش‌حال است و روی ابرها سیر می‌کند.

مستر90 | ادواردو کاماوینگا، هافبک 19 ساله فرانسوی در اولین فصل حضورش در رئال مادرید توانست فاتح رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود. کاماوینگا که پس از فتح لیگ قهرمانان بلافاصله به اردوی تیم ملی زیر 21 سال فرانسه فراخوانده شد، در مصاحبه با اکیپ از احساساتش در رابطه با اولین قهرمانی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

هنوز هم در رویا سیر می‌کنم و مسلما بازگشت به شرایط عادی زندگی سخت است. ریکاوری برایم کمی سخت است اما الان روی تیم زیر 21 سال فرانسه متمرکز هستم. قهرمانی در اروپا به من اعتمادبه‌نفس بیش‌تری داده است. فکر می‌کنم هنوز کامل این اتفاق را هضم نکرده‌ام و در تعطیلات با خودم خواهم گفت: «اوه، واقعا دیوانه‌وار بود». می‌خواهم تمام آن شب را در ذهنم داشته باشم و فیلم‌های زیادی گرفتم. پس از بازی، لحظات بسیار احساسی را همراه خانواده‌ام در زمین تجربه کردم. به‌یادماندنی‌ترین صحنه، عکسی بود که با برادر کوچک‌ترم گرفتم و فورا آن عکس را تصویرزمینه موبایلم قرار دادم. این تازه شروع ماجرا است. می‌خواهم تا جای ممکن جام ببرم. جام‌های بیش‌تری می‌خواهم و رقابت‌های بیش‌تری را باید ببرم. نمی‌خواهم آرام بنشینم و می‌خواهم مثل کریم بنزما، پنج لیگ قهرمانان ببرم! اگرچه از این‌که توانستم در این قهرمانی نقشی داشته باشم، راضی هستم.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه ادواردو کاماوینگا کریم بنزما رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

147 Sporties_fa@1401/03/13

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi