خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

بوفون: پوگبا مثل یک غول برمی‌گردد

بوفون: پوگبا مثل یک غول برمی‌گردد
جانلوییجی بوفون از بهتر شدن یوونتوس زیر نظر مکس الگری مطمئن است

جانلوییجی بوفون نسبت به موفقیت یوونتوس در فصل پیش رو خوش‌بین است؛ او ضمن تایید کار مکس الگری، پیوستن دی ماریا و پوگبا به یووه را کاملا صحیح می‌داند.

طرفداری | بیش از یک سال است که جانلوییجی بوفون برای دومین مرتبه از یوونتوس جدا شده اما پیوند او و این باشگاه ناگسستنی است. جانلوییجی بوفون در مصاحبه‌ای مفصل با توتو اسپورت، در خصوص اهداف فصل آینده یوونتوس، تاثیرگذاری آنخل دی ماریا، مصدومیت پل پوگبا و جدایی ماتیاس دلیخت، صحبت‌های جالبی انجام داده است.

مکس الگری هفته گذشته در مصاحبه‌ای گفته بود قهرمانی سری آ هدف اصلی یوونتوس در فصل پیش رو خواهد بود، موضوعی که بوفون با آن موافق است:
هیچ‌کس بهتر از الگری، انتظارات درباره تیم را نمی‌شناسد و هیچ‌کس هم بهتر از مکس نمی‌تواند درباره یوونتوس مصاحبه کند. اگر الگری این را گفته، به این خاطر است که می‌خواهد انگیزه‌ها و تمرکز یوونتوسی‌ها را بالا ببرد. الگری به‌خوبی محیط یوونتوس را می‌شناسد و مطمئنم او تیم را بهتر خواهد کرد. مکس می‌داند چگونه ستاره‌های بزرگ را مدیریت کند و از اهمیت برخی لحظات و بازی‌ها در طول فصل آگاه است.
بوفون روی اهمیت دی ماریا در ترکیب یوونتوس تاکید دارد و برای سومین بار طی ماه‌های اخیر از او تمجید کرد:
آنخل یکی از آن بازیکنانی است می‌توان بدشانس تلقی‌اش کرد چرا که همیشه عضو تیم‌های خیلی قوی و سرشار از ستاره بوده است. به همین علت، توجه رسانه‌ها معطوف سایر فوق‌ستاره‌ها شد. در فوتبال مثال‌های این‌چنینی زیادی وجود دارد؛ مثلا بارتزالی به ذهنم می‌رسد. او مدافعی عالی بود که در مقایسه با بقیه، کم‌تر به او می‌پرداختند. برخی از بازیکنان بزرگ به اندازه کافی قدر نمی‌بینند. دی ماریا یکی از همین‌هاست. او قهرمان بزرگی است که ترکیبی از تکنیک، فیزیک بدنی، ذهنیت قوی، حرفه‌ای‌گری و فداکاری برای تیم را در خود دارد. آیا دی ماریا بهترین بازیکن سری آ است؟ بله.
جانلوییجی بوفون: دی ماریا می‌تواند مارادونای الان سری آ باشد

اخباری در خصوص پیوستن لیاندرو پاردس به یوونتوس شنیده می‌شود و بوفون از انتقال او به جمع بیانکونری استقبال می‌کند:
به نظرم پاردس برای یوونتوس مناسب است؛ او بسیار قابل اعتماد است و به درد تیم‌های سطح بالا می‌خورد. او به کار یوونتوس می‌آید. متقاعد کردن دی ماریا؟ نه، هرکس خودش تصمیم می‌گیرد. من فقط هنگامی که مذاکرات در آستانه تکمیل بود به او پیام دادم و ابراز خوش‌حالی کردم. به دی ماریا گفتم تصمیم درستی گرفته‌ای و یوونتوس ناامیدت نخواهد کرد.
پل پوگبا پس از بازگشتش به یوونتوس مصدوم شده و حداقل سه ماه دور از میادین خواهد بود. دروازه‌بان پیشین یوونتوس از این بابت متاسف است:
برای پل متاسفم. او با بازگشت به تورین تصمیم درستی گرفت. یوونتوس تیم و محیطی مناسب و ویژه برای پوگبا است. وقتی او ریکاوری کند و برگردد، می‌تواند یک غول تعیین‌کننده در سری آ باشد.
انتقال پائولو دیبالا به آاس رم یکی از اخبار جالب فوتبال ایتالیا طی هفته‌های اخیر بوده است. جیجی بوفون تصمیم دیبالا را پسندیده است:
در هفته‌های گذشته دیدم ممکن است دیبالا به اینتر، رم یا ناپولی برود. امیدوار بودم رم یا ناپولی مقصد بعدی او باشد. پائولو به یک شوک احساسی نیاز داشت و به عقیده من، رم و ناپولی می‌توانستند این گزینه را در اختیار او بگذارند. بعد از رفتن دیبالا به رم، به او پیام دادم و بابت این انتخابش اظهار خوش‌حالی کردم. دیبالا از نظر فنی در کنار دی ماریا بهترین بازیکن سری آ است.
ماتیاس دلیخت با انتقالی 67 میلیون یورویی به بایرن مونیخ پیوست، موضوعی که حسرت اسطوره بیانکونری را در پی داشت:
متاسفم که دلیخت از یوونتوس رفت؛ او یک بازیکن کلاسیک است و با ویژگی‌های فنی و شخصیتی‌اش می‌توانست کاپیتان آینده یووه باشد. مایه تاسف است اما اگر جدایی خواسته دلیخت بود، کاری نمی‌شد کرد. برمر فصلی فوق‌العاده را پشت سر گذاشت و بهترین دفاع سری آ شد. این خرید برای یووه عالی بود اما او ممکن است مثل اوایل کار دلیخت، برای جا افتادن کمی زمان نیاز داشته باشد. با این حال، تردیدی در پتانسیل برمر وجود ندارد.
سنگربان 44 ساله پارما درباره رابطه‌اش با کریستیانو رونالدو هم صحبت کرد:
چند وقتی است که خبری از او ندارد. رابطه ما خیلی خوب است و احترام متقابلی میان ما وجود دارد. رونالدو یک قهرمان و بازیکنی متمایز از سایرین است. او عطشی هیولاگونه برای بردن دارد و این کاملا افسانه‌ای است.
بوفون در پایان یک بار دیگر به سوال پرتکرار زمان بازنشستگی‌اش پاسخ داد:
برای خودم حد و مرز تعیین نمی‌کنم. ممکن است بازنشستگی من 10 ماه یا 10 سال دیگر باشد. اگر سالم باشم و انگیزه داشته باشم، از این بازی لذت خواهم برد و به پیش می‌روم. الان انگیزه بسیار بزرگی دارم؛ برگرداندن پارما به سری آ.

برچسب‌ها: یوونتوس جانلوییجی بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

49 Esteghlal Fc‌1401/05/07

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi