خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,893

بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است

بوفون در بازی با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است
بازیکنان معمولا زیر فشار بازی طبق عادت، کلماتی به زبان می آورند اما به کار بردن این کلمات در ایتالیا مشکل ساز شده است!

در جریان برد 2-1 یوونتوس مقابل اینتر در کوپا ایتالیا، جانلوییجی بوفون به رکورد 1100 بازی در دوران حرفه ای خود رسید اما احتمالا با دردسر جدیدی نیز روبرو می شود.

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت؛ درحالیکه پرونده بوفون در مورد استفاده از الفاظ کفرآمیز در دیدار یوونتوس مقابل پارما همچنان باز است و احتمالا این دروازه بان از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا با محرومیتی یک جلسه ای در سری آ روبرو می شود، او در جریان دیدار با اینتر نیز از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده است. گل نراتزوری توسط لائوتارو مارتینز در شرایطی به ثمر رسید که بوفون می توانست واکنش بهتری در این صحنه نشان بدهد. پس از دریافت این گل، بوفون از الفاظ کفرآمیز استفاده کرده که به وضوح شنیده شده است. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا منتظر گزارش داور و ناظر این بازی است. اگر در گزارش آنها اشاره ای به این موضوع نشده باشد، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ایتالیا می تواند با استفاده از فیلم ها و صداهای موجود به طور مستقل به این قضیه ورود کند و پرونده جدیدی برای دروازه بان یوونتوس تشکیل دهد.

برچسب‌ها: جانلوییجی بوفون اینتر میلان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

96 --اتحاد3نفره-- (ح)1399/11/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi