خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,302

بوفون: دی ماریا می‌تواند مارادونای الان سری آ باشد

بوفون: دی ماریا می‌تواند مارادونای الان سری آ باشد
جانلوییجی بوفون امیدوار است آنخل دی ماریا راهی یوونتوس شود و او را بهترین خرید برای این باشگاه می‌داند

جانلوییجی بوفون، دروازه‌بان پیشین یوونتوس که الان در پارما توپ می‌زند، تمجیدهای ویژه‌ای از آنخل دی ماریا انجام داد و او را کاملا مناسب بیانکونری می‌داند.

طرفداری | یوونتوس مدت‌هاست به‌صورت جدی وضعیت جذب آنخل دی ماریا را دنبال می‌کند و برای همکاری با این وینگر آرژانتینی، منتظر پاسخ نهایی او است. جانلوییجی بوفون، اسطوره باشگاه یوونتوس که در فصل 10-2018 با آنخل دی ماریا در پاری سن ژرمن هم‌تیمی بود، مصاحبه‌ای با گاتزتا دلو اسپورت انجام داده و در خصوص مثبت بودن پیوستن دی ماریا به یووه صحبت کرد:

دی ماریا می‌تواند مارادونای حال‌حاضر سری آ باشد. امروزه سطح فنی سری آ پیشرفت کرده و شکی در این نیست. آنخل هم سرشار از تکنیک است و حریفش را به راحتی از پیش رو برمی‌دارد، هم بازیکنی تعیین‌کننده مقابل دروازه حریف است و در گل‌سازی نیز موفق عمل می‌کند. او در همه‌جای زمین هست و نقاط مختلفی را پوشش می‌دهد. در یک کلمه؛ دی ماریا یک فوتبالیست کامل است.
خیلی‌ها معتقدند یوونتوس نباید سیاست خرید بازیکنان مسن را دنبال کند و دی ماریای 34 ساله به درد این باشگاه نخواهد خورد:

من 44 ساله‌ام و هنوز فوتبال بازی می‌کنم. سن مهم نیست؛ انگیزه‌ها، اشتیاق و اراده اهمیت بیش‌تری نسبت به سن دارند. اگر دی ماریا برای پیوستن به یوونتوس مصمم شود، یعنی آمادگی بازی در چنین سطحی را دارد.
دی ماریا در بازی آرژانتین و ایتالیا در فینالیسیما درخشید و یکی از گل‌های آلبی‌سلسته را زد:

بازیکنان ایتالیا هرگز نتوانستند او را بگیرد. دی ماریا توانایی حضور در لحظه و مکان درست را دارد. اگر یک دروازه‌بان در موقعیت تک به تک با دی ماریا قرار گیرد، فقط باید دعا کند تا توپ گل نشود و کار دیگری از دستش برنمی‌آید.
بوفون اعتقاد دارد دی ماریا چیزی از ستارگان پاری سن ژرمن و رئال مادرید کم نداشته است:

وقتی در پاری سن ژرمن بودم، نیمار و ام باپه در تیم حضور داشتند اما دی ماریا هیچ‌چیزی از آن‌ها کم نداشت. در سال 2014 هم دی ماریا در کنار رونالدو، مودریچ و بنزما نقش مهمی در دسیمای رئال مادرید داشت. دی ماریا هم می‌تواند وینگر باشد، در پست هافبک هجومی ایفای نقش کند و حتی در پست هافبک متزالا (پستی بین وینگر و هافبک باکس‌توباکس) بازی کند. امیدوارم یوونتوس او را جذب کند چون آن‌ها به چنین قهرمانی نیاز دارند.

برچسب‌ها: یوونتوس جانلوییجی بوفون آنخل دی ماریا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

87 Esteghlal Fc‌1401/03/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi