خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

تصمیم مهم فرهاد در جام حذفی/ گلر آبی‌ها دوباره تغییر می‌کند؟

تصمیم مهم فرهاد در جام حذفی/ گلر آبی‌ها دوباره تغییر می‌کند؟
به گزارش مستر90، سرمربی تیم استقلال در دیدار اول این تیم در جام حذفی مقابل نود ارومیه دروازه‌بان اصلی تیمش را نیمکت‌نشین کرد. علیرضا رضایی که در ابتدای فصل جاری از باشگاه پیکان به استقلال پیوست در دیدار اول این تیم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از ابتدا در ترکیب استقلال به میدان رفت تا سید حسین حسینی در آن مسابقه نیمکت نشین باشد.

استراحت موقت فرهاد مجیدی به سید حسین حسینی برای میدان دادن به دروازه بان جوان تیمش هم بود اما بازی به شکلی گره خورد که استقلال پس از دریافت گل اول و زدن گل دقایق پایانی آرمان رمضانی، با تساوی مقابل تیم لیگ دسته دومی راهی وقت‌های اضافه و در نهایت ضربات پنالتی شود.

حالا و با وجود درخشش سید حسین حسینی درون دروازه استقلال در بازی آخر مقابل نفت مسجدسلیمان باید دید فرهاد مجیدی باز هم چنین ریسکی را انجام می‌دهد تا به جای دروازه بان اصلی در مسابقات حذفی از گلر دومش استفاده کند یا نه!

سید حسین حسینی در نیم فصل اول لیگ برتر ۱۱ بار برای استقلال به میدان رفت و در ۹ دیدار موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد. استقلال سه شنبه این هفته باید در مرحله یک هشتم نهایی با پیکانی روبروی شود که در لیگ برتر جزو تیم‌های نیمه بالایی جدول است و قطعا شرایطش با تیم دسته دومی نود ارومیه متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها: استقلال اخبار اِسـتقلال سید حسین حسینی علیرضا رضایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

22 Sporties_fa@1400/10/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi