خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,746

رقابت ویژه دو آبی‌پوش؛ کاپیتان در برابر پدیده!

رقابت ویژه دو آبی‌پوش؛ کاپیتان در برابر پدیده!
رقابت دروازه بانی در استقلال برای فصل جدید اتفاق ويژه‌ای محسوب خواهد شد.

دروازه‌بان های استقلال اگرچه از بابت تجربه فوتبالی با هم قابل مقایسه نیستند اما رقابت جذابی میان آنها وجود دارد. سیدحسین حسینی به عنوان گلری که حدود 10 سال در لیگ برتر سابقه بازی دارد و علیرضا رضایی به عنوان یکی از پدیده های دروازه‌بانی ایران در دو سال گذشته در تمرینات با انگیزه زیاد کارشان را جلو می برند و امیدوار به جلب نظر ریکاردو ساپینتو هستند.

درباره حسینی و رضایی در فصل نقل و انتقالات بحث هایی پیرامون جدایی آنها از استقلال و احتمال رفتن به خارج از کشور وجود داشت. هردوی آنها بندی در قراردادشان داشتند که با پرداخت مبلغی می توانستند لژیونر شوند اما بعد از جلسه با مدیران باشگاه در نهایت ماندگار شدند و به کارشان ادامه خواهند داد.

در فصل گذشته لیگ برتر سیدحسین حسینی شرایط جسمانی بسیار خوبی داشت و با ثبت 18 کلین شیت در 26 مسابقه لیگ دستکش طلایی لیگ را از آن خود کرد و حالا نیز او در سال جام جهانی برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی تلاش خواهد کرد. از سوی دیگر حسینی امسال با توجه به جدایی وریا غفوری کاپیتان اول استقلال است و این موضوع نیز به او روحیه مضاعفی خواهد بخشید.

این در شرایطی است که رضایی 22 ساله نیز از بازی کردن در ترکیب استقلال ناامید نیست. او که پارسال در 4 بازی لیگ برتر و 3 مسابقه جام حذفی درون دروازه قرار گرفت و تنها دو گل در جریان این 7 مسابقه دریافت کرد، نشان داده گلر خوبی است و آینده روشنی خواهد داشت.

در چنین شرایطی به نظر می رسد رقابت جذابی میان این دو گلر در استقلال شکل بگیرد؛ کاپیتان استقلال و پدیده دروازه بانی فوتبال ایران که رابطه گرمی نیز با یکدیگر دارند، برای رسیدن به چارچوب تلاش می کنند و باید دید در طول مسابقات ساپینتو چگونه از آنها استفاده خواهد کرد.

فراموش نکنیم که استقلال یک دروازه بان جوان دیگر به نام سینا سعیدی فر نیز در اختیار دارد که او نیز در آینده حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

برچسب‌ها: استقلال سید حسین حسینی علیرضا رضایی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

37 Esteghlal Fc‌1401/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi