خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

تلاش نافرجام بایرن مونیخ؛ پیشنهاد بزرگ رد شد

تلاش نافرجام بایرن مونیخ؛ پیشنهاد بزرگ رد شد
تلاش بایرن مونیخ برای توافق با اتلتیکومادرید و ژائو فلیکس حتی با پیشنهاد 80 میلیون یورویی نیز سرانجام خوشی نداشته است.

جدایی احتمالا ستاره های هجومی بایرن مونیخ، این باشگاه را برای جذب بازیکنان بزرگ به صرافت انداخته و نام ژائو فلیکس نیز در لیست این باشگاه قرار داشته است. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ ماه گذشته با اتلتیکو مادرید تماس گرفت تا شرایط جذب ژائو فلیکس را جویا شده و در مورد این ستاره پرتغالی مذاکره کنند. اما پاسخ آندره برتا، مدیر ورزشی اتلتیکو به وضوح منفی بود و آنها هیچ تمایلی حتی به آغاز مذاکره نشان ندادند. حتی یک پیشنهاد 80 میلیون یورویی هم مواضع باشگاه اتلتیکومادرید را تغییر نداد و بنابراین بایرن مونیخ نیز به سرعت تلاش خود برای جذب این ستاره پرتغالی و جوان را متوقف کرد.

در حقیقت بایرن مونیخ قصد داشت در صورت جدایی دو بازیکن به نام های رابرت لواندوفسکی و سرژ گنابری، فلیکس را به خدمت بگیرد. اما به نظر می رسد نظر ستاره آلمانی بایرن مونیخ عوض شده و باشگاه خوشبین است که قرارداد سرژ گنابری را تمدید کند. اگر این اتفاق رخ دهد، ژائو فلیکس دیگر در لیست خرید بایرن مونیخ جایی نخواهد داشت.

باشگاه اتلتیکومادرید در سال 2019 رقم هنگفتی بیش از 120 میلیون یورو برای ژائو فلیکس پرداخت کرده بود و آنها حاضر به فروش این ستاره پرتغالی با رقمی ارزان نیستند. اما بایرن مونیخ قصد داشت قیمت کمتری بپردازند و حتی نام بنیامین پاوارد برای معاوضه و مهیا شدن بخشی از رقم این انتقال نیز به میان آمد. اما اتلتیکومادرید خیلی زود این پیشنهاد را رد کرد و از آن زمان دیگر تماسی بین طرفین برای انتقال ژائو فلیکس برقرار نشده است.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید بایرن مونیخ ژائو فلیکس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

78 ღ میسون مونت ღ1401/05/05

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi