خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,278

قیمت بالا، دلیل ناتوانی بایرن در جذب هافبک اتلتیکو

قیمت بالا، دلیل ناتوانی بایرن در جذب هافبک اتلتیکو
سائول نیگز طی فصول گذشته یکی از مهم ترین بازیکنان اتلتیکو مادرید تحت هدایت دیه‌گو سیمئونه بوده است. این هافبک اسپانیایی در فصلی که گذشت که با قهرمانی اتلتیکومادرید پایان پذیرفت نیز نمایش های قابل قبولی در در ترکیب این تیم ارائه داد و در 33 مسابقه آمار 2 گل و یک پاس گل به ثبت رساند.

در یکی دو فصل اخیر همواره بحث هایی در رابطه با علاقه تیم‌های بزرگ اروپایی به هافبک اتلتیکو مادرید وجود داشته است که حالا به نظر میرسد این مسئله اوج گرفته است. گزارش ها حاکی از آن است که تیم‌هایی نظیر پاری سن ژرمن، بایرن مونیخ، منچستر یونایتد و یوونتوس به جذب سائول ابراز علاقه نشان داده اند.
اما بایرن مونیخ یکی از باشگاه هایی بود که پیش از این نیز صحبت هایی در رابطه با علاقه آنها برای به خدمت گرفتن هافبک اسپانیایی وجود داشته است. با این حال و بعد از اخبار علاقه باواریایی ها به جذب سائول، اسپورت وان در گزارشی مدعی شده که بایرن مونیخ به دلیل قیمت بالای او نمی‌تواند این بازیکن را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرد.
بایرن برای انجام چنین خریدهایی به فروش برخی بازیکنان خود احتیاج دارد و شرایط به گونه‌ای است که باید گفت آنها در این تابستان خرید بزرگی نخواهند داشت.

برچسب‌ها: بایرن مونیخ سائول نیگز اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

107 Spectre1400/03/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi