خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار منچسترسیتی
اتحاد منچسترسیتی
14
2,924

منچسترسیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد

منچسترسیتی جانشین آگوئرو را انتخاب کرد
از قرارداد سرخیو آگوئرو با سیتی کمتر از 4 ماه باقیمانده و جدایی او تقریبا قطعی است. مذاکراتی برای تمدید در جریان نیست و ستاره آرژانتینی پس از 10 فصل به یادماندنی راهی تیمی دیگر خواهد شد.

آگوئرو که 33 ساله است، مورد توجه بارسا و یکی دو تیم مطرح دیگر قرار دارد و در فصل جاری اغلب درگیر مصدومیت ها بوده تا جایی که از ماه نوامبر تنها 171 دقیقه برای سیتی به میدان رفته است.

پپ گواردیولا سرمربی سیتی که از ماندنی شدن آگوئرو ناامید شده، این روزها در فکر پیدا کردن بهترین جانشین برای اوست و طبق ادعای دیلی میل، گزینه شماره یک کسی نیست جز ژوائو فلیکس ستاره پرتغالی 126 میلیون یورویی اتلتیکو مادرید.

ژوائو تابستان 2019 با قراردادی رکوردشکن بنفیکا را به مقصد اتلتیکو ترک کرد ولی انتقال او یک انتقال ناکام لقب گرفته و نتوانسته خود را با ایده های دیه گو سیمئونه وفق دهد.

ژوائو دو سال پیش نیز مورد توجه سیتی قرار داشت ولی در نهایت اتلتیکو را به خاطر پول بیشتر انتخاب کرد ولی خیلی زود متوجه اشتباهش شده است. جذب ژوائو که هنوز سه سال دیگر قرارداد دارد کار ساده ای نخواهد بود و سیتی باید مبلغی هنگفت برای این انتقال هزینه کند. پپ به هدفش خواهد رسید؟

برچسب‌ها: منچسترسیتی ژائو فلیکس سرخیو آگوئرو اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

142 دلگر اف سی1399/12/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi