خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

زیدان در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران!

زیدان در انتخابات فدراسیون فوتبال ایران!
امروز نام نویسی برای انتخابات فدراسیون فوتبال به شکل عجیبی برگزار شد و کاندیدای ناشناخته ای ادعا کرد اگر رییس فدراسیون شود زیدان را سرمربی تیم ملی می کند...

نام نویسی امروز انتخابات فدراسیون بی شباهت به یک نمایش خنده دار نبود؛ فقط همین مانده بود که پای زین الدین زیدان به انتخابات فوتبال باز شود...

به گزارش مستر90، در بین نام های شناخته شده ای که امروز راهی فدراسیون فوتبال شدند شاهد حضور افراد غیر معروفی بودیم که صرفا برای مطرح شدن به فدراسیون رفتند و ادعاهای عجیبی را هم مطرح کردند. در این روز های آشفته فوتبال ایران از صحبت در مورد حضور زیدان در لیست یکی از کاندیدا ها گرفته تا وعده های عجیب و غریب، اتفاق عجیبی بود و بی شباهت به یک طنز تلخ نبود. در این بین هم البته شاهد حرکات نمادین و عجیب غریبی از سوی چهره های شناخته شده ای مثل واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی بودیم که مثل ولادمیر پوتین و مدودف، هر دو همدیگر را به عنوان نایب رییس معرفی کردند و به عنوان گزینه اصلی ثبت نام کردند.

البته چند چهره معروف هم در چنین روز حساسی مدعی بودند برای کارهای شخصی راهی فدراسیون شده اند و به نوعی کار خود را با دروغ آغاز کردند چرا که آن ها اهداف دیگری از حضور در فدراسیون داشتند.

این اتفاقات برای ما بسیار نا آشنا نیست چرا که در انتخابات ریاست جمهوری نیز ما شاهد این اتفاقات بودیم و انگار ما عادت داریم شاهد چنین سوژه های عجیبی کنار مهم ترین رویداد ها باشیم. انتخابات به جای آن که صحنه رقابت نخبه ها باشد گاهی اوقات تبدیل به صحنه نمایش شومن ها می شود.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه زین الدین زیدان ایران انتخابات فدراسیون فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

55 Sporties_fa@1401/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi