خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,802

کلک بزرگ زیدان برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی فرانسه!

کلک بزرگ زیدان برای نشستن بر روی نیمکت تیم ملی فرانسه!
زین الدین زیدان، سرمربی پرافتخار و فرانسوی رویای حضور روی نیمکت تیم ملی کشورش را در سر دارد.
به گزارش مستر90، در تاریخ 10 ژوئن، اخباری از منابع مختلف منتشر شد که نشان می داد که زیدان در آستانه موافقت با پست سرمربیگری باشگاه PSG است. اما در ادامه عنوان شد که این سرمربی فرانسوی در آخرین لحظات از قبول این شغل منصرف شده و در روزهایی که پاری سن ژرمن در تدارک مراسم معارفه بوده، پیشنهاد این تیم را رد کرده است.

امّا نشریه لوپاریزین مدعی شد شرایط به شکل دیگری بوده و در واقع این شایعات برنامه ریزی خود زیزو بوده است. بر اساس این گزارش، امیر قطر در تاریخ 27 می با زیدان دیدار کرد و همانجا این سرمربی فرانسوی اعلام کرد تمایلی به در دست گرفتن هدایت PSG ندارد.

در ادامه نیز کریستوف گالتیه توسط مدیر ورزشی جدید باشگاه یعنی لوئیس کامپوس به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد. پس از توافق کامپوس با پاری سن ژرمن در پایان فصل گذشته، اختیارات کاملی برای اداره تیم به او اعطا شد و او نیز در اولین اقدام به مذاکرات باشگاه برای توافق با زیدان پایان داد. جالب اینجاست اخبار مربوط به توافق قریب‌الوقوع با زیدان حتی کامپوس را نیز سردرگم کرده بود، زیرا او هرگز در این مورد با باشگاه صحبتی نکرده بود.

اما به نظر می رسد این شایعات توسط دوستان زیدان به بیرون درز پیدا کرد تا او اینگونه بر فدراسیون فوتبال فرانسه فشار بیاورد. زیدان مدت‌هاست در رویای انتخاب شدن به‌عنوان سرمربی تیم ملی فرانسه بوده است و حالا داستان به گونه‌ای طراحی شده بود که به نظر برسد زیدان پیشنهاد PSG را رد کرده و منتظر حضور روی نیمکت تیم ملی فرانسه است.

رد این پیشنهاد و فرصت مربیگری ستاره هایی چون لیونل مسی و کیلیان امباپه، یک فداکاری بزرگ از سوی زیدان برای فدراسیون فوتبال فرانسه تعبیر شده و حالا او بعد از جام جهانی فاصله ای تا نشستن روی صندلی دیدیه دشان ندارد.

برچسب‌ها: فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه زین الدین زیدان دیدیه دشان PSG

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

98 Sporties_fa@1401/04/20

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi