خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,801

یاسین عدلی: زیدان بازیکنی است که من بسیار او را تحسین می‌کنم

یاسین عدلی: زیدان بازیکنی است که من بسیار او را تحسین می‌کنم
بازیکن فرانسوی و ورودی جدید روسونری نخستین مصاحبه‌اش را پس از حضور در ایتالیا انجام داد.

یاسین عدلی پس از انتقالش از بوردو، مصاحبه ای طولانی انجام داده که در طی آن درمورد انتقالش، آشناییش با برخی از بازیکنان میلان و نقشش در آینده‌ی باشگاه صحبت کرده است.

مستر90 | به گزارش فوتبال ایتالیا یاسین عدلی 21 ساله که تابستان گذشته با قراردادی به ارزش 8 میلیون یورو از بوردو به روسونری پیوسته بود، فصل گذشته به صورت قرضی برای همان بوردو بازی کرد. او اکنون به اردوی میلان آمده و به تیم استفانو پیولی ملحق شده است.

عدلی در مصاحبه با شبکه باشگاه میلان در مورد انتقالش به روسونری و آخرین فصلش در بوردو صحبت کرد.

او گفت:

بازی در یکی از بهترین باشگاه های جهان و بهترین باشگاه ایتالیا، افتخار بزرگی است. مطمئناً فصل گذشته‌ام با بوردو، فصل سخت و پیچیده‌ای بود. سه فصل گذشته، فصول سختی را تجربه کردم چرا که بوردو در بحران قرار داشت. با این حال، این سختی ها و مشکلات به من کمک کرد تا تبدیل به انسان کامل تری شوم و در مواجهه با موقعیت‌های سخت بتوانم بهتر تصمیم بگیرم. حالا من می‌توانم با یادآوری [لحظات سخت] گذشته و نگاهی به آینده، در لحظات سخت تصمیمات درستی بگیرم و بر مشکلات فائق شوم.
او به تعداد زیاد فرانسوی زبانان میلان اشاره کرد و گفت:

وقتی باشگاهی مثل میلان با شما تماس می گیرد، دیگر اهمیتی ندارد که چه بازیکنانی در این باشگاه حضور دارند؛ شما [به عنوان یک بازیکن] قطعا دوست دارید برای میلان بازی کنید. اگرچه هم تیمی بودن با بازیکنان فرانسوی زبان، مزیت بزرگی است. میلان از هر چیزی برایم بزرگتر و با اهمیت تر است؛ تنها چیزی که می خواستم این بود که به این باشگاه بزرگ بپیوندم.
این بازیکن فرانسوی به سال‌های اول فوتبالش که در آکادمی پاری سن ژرمن حضور داشت، گریزی زد:

من در آکادمی PSG با بالو توره و مینان هم تیمی بودم. مایک کمی از من بزرگتر است، بنابراین مدت طولانی‌تری بازی های او را تماشا می‌کردم. در عوض سابقه بازی با توره را دارم. بنابراین ما قبلاً شناخت کمی از هم به دست آورده‌ایم؛ در میلان می‌توانیم بهتر و دقیق‌تر هم را بشناسیم. هم بازی بودن با دیگر بازیکنان اهل پاریس نیز، برای من نکته مثبتی است.
عدلی درمورد بن ناصر نیز گفت:

من اسماعیل را به خوبی می شناسم. مدت زیادی است که من و بن ناصر ایجنت مشترکی داریم. من فکر می کنم بن ناصر بازیکن بزرگی است؛ او احتمالا یکی از بهترین هافبک های حال حاضر جهان باشد. کاری که او انجام می دهد باورنکردنی است و من مطمئن هستم که می تواند حتی بهتر از این هم بشود. بن ناصر می تواند به بازیکنی مشهور و بزرگ در دنیای فوتبال تبدیل شود.
عدلی در مورد پست مورد علاقه اش نیز گفت:

اولویت من تنها بازی کردن برای میلان و حضور در ترکیب اصلی است. با هر پستی که مربی برایم درنظر بگیرد، سازگار خواهم شد. بنابراین من اولویتی در خصوص پست بازی ندارم. در پست های مختلف بازی کرده ام و این [انعطاف پذیری تاکتیکی و چند پسته بودن] یکی از ویژگی های من است.
این بازیکن 21 ساله درمورد حضور در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

بازی در لیگ قهرمانان اروپا از زمانی که پسربچه‌ی کوچکی بودم، رویای من بوده؛ وقتی شما به صورت حرفه ای وارد فوتبال می‌شوید، قطعاً یکی از رویاهای شما حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. اینکه احتمالاً در این رقابت‌ها حضور خواهم داشت، هیجان انگیز است. من می‌خواهم تا جایی که می‌توانم خودم را آماده این رقابت‌ها کنم.
عدلی در ادامه از علاقه شدیدش به موسیقی پرده برداشت:

من به موسیقی علاقه زیادی دارم. چرا که پدرم، من و خواهر و برادرم را در آموزشگاه موسیقی ثبت نام کرد. در واقع من چهار سال ویولن می زدم، خواهرم پیانو می نوازد و من به نوازندگی خواهرم بسیار توجه دارم؛ چرا که علاقه زیادی به پیانو به طور کل به موسیقی دارم.
عدلی در نهایت درمورد تجارب گذشته خودش و عملکرد زین الدین زیدان، اسطوره فرانسوی جهان فوتبال، اظهار نظری داشت:

زیدان بازیکنی است که من بسیار او را تحسین می‌کنم. بازی‌های زیادی از زیدان تماشا کردم. من سه فصل در بوردو بودم و 100 بازی در لوشامپیونه انجام دادم؛ بنابراین تجربه خوبی کسب کرده ام.
حالا من به یک باشگاه کاملا متفاوت قدم گذاشته‌ام؛ باشگاهی که گروه فوق‌العاده‌ای از بازیکنان را در خود جای داده است. حالا باید با این باشگاه [و استانداردهایش] سازگار شوم و آماده باشم که به مربی و تیمم کمک کنم و سعی کنم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم.

برچسب‌ها: فرانسه لیگ فرانسه بوردو اخبار بوردو یاسین عدلی تیم ملی فرانسه زین الدین زیدان آث میلان مایک منیان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

202 Sporties_fa@1401/04/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi