خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

هیگواین: موقع عکس های یوونتوس شکم خودم را داخل می بردم

هیگواین: موقع عکس های یوونتوس شکم خودم را داخل می بردم
گونزالو هیگواین گفت برای جام گرفتن از ناپولی به یوونتوس رفته و انتقام توهین های ناپلی ها را با زدن 6 گل در 8 بازی داده است.

گونزالو هیگواین که اکنون در اینتر میامی بازی می کند، در گفتگو با Tyc Sports در مورد مسائل جالبی صحبت کرد. ناپولی برای انتقال گونزالو هیگواین به یوونتوس حاضر به مذاکره نشد و بیانکونری 90 میلیون یورو برای فسخ قرارداد او پرداخت کرد. پیپیتا در تورین دوران نسبتا موفق را سپری کرد اما اکثر اوقات به خاطر اضافه وزن از او انتقاد می شد:

یوونتوس نسبت به وزنم خیلی سختگیرتر بود. آنها هر سال از من عکس می گرفتند اما من فقط می خندیدم زیرا می دانستم قرار است فصل چطور تمام شود...با زدن 30 گل. با این حال، بارها موقع عکسبرداری، شکم خودم را داخل می بردم.
هیگواین در ناپولی با زدن 36 گل در یک فصل، رکورد گلزنی سری آ در یک فصل را شکست اما هرگز در آنجا موفق به کسب اسکودتو نشد. بنابراین در انتقالی جنجالی به یوونتوس رفت تا اسکودتو بگیرد:

من ناپولی را ترک کردم زیرا فکر کردم بعد از زدن 36 گل در یک فصل، چه کار بیشتری می توانم انجام دهم تا جام بگیرم؟ بنابراین وقتی یوونتوس جلو آمد هیچ شکی نداشتم. هواداران ناپولی خیلی عصبانی بودند اما از هر دست بدهید، پس می گیرید. بنابراین بابت تمام توهین ها و تنفری که به من داشتند، من در 8 بازی، 6 گل به آنها زدم.

هیگواین همچنین گفت در سال 2013 قبل از انتقال از رئال مادرید به ناپولی، به آرسنال بسیار نزدیک بوده است:

یادم می آید که در آستانه انتقال به آرسنال بودم و آنها گفتند رقم انتقال من خیلی گران است و چند روز بعد، آنها 80 میلیون یورو بابت اوزیل پرداختند! (با خنده)

البته انتقال اوزیل به آرسنال 50 میلیون یورو هزینه داشت اما باز هم بیشتر از رقم هیگواین بود زیرا او با 40 میلیون یورو به ناپولی رفت.

برچسب‌ها: یوونتوس گونزالو هیگواین

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

105 Esteghlal Fc‌1401/04/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi