خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

دومین ستاره یوونتوس هم راهی آمریکا خواهد شد؟

دومین ستاره یوونتوس هم راهی آمریکا خواهد شد؟
دومین ستاره یوونتوس هم راهی آمریکا خواهد شد؟
گونسالو ایگواین، مهاجم آرژانتینی و باتجربه یوونتوس در آستانه انتقال به تیم اینتر میامی از ایالت متحده قرار گرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، آندره پیرلو سرمربی جدید یوونتوس، در اولین نشست خبری اش بعد از قبول هدایت این تیم گفت که گونسالو ایگواین بخشی از برنامه های او برای فصل بعد نیست و او باید راهی یک باشگاه شود. قرارداد ایگواین با یوونتوس در ژوئن 2021 منقضی می شود و به همین دلیل مذاکرات در باب فسخ با رضایت متقابل است، که این باعث می شود یوونتوس از پذیرش 7.5 میلیون یورو دستمزد او اجتناب کند.

اما سایت فوتبال ایتالیا فاش کرد که مذاکرات پیشرفته ای بین گونسالو ایگواین و باشگاه اینتر میامی انجام شده و این مهاجم باتجربه احتمالا به زودی راهی لیگ ایالت متحده خواهد شد. بلیز ماتوئیدی، هم تیمی گونسالو ایگواین در یوونتوس نیز اخیرا به این تیم پیوسته بود و حالا احتمالا شاهد حضور دومین بازیکن یوونتوسی در اینتر میامی خواهیم بود.

مالکیت این باشگاه را دیوید بکام، اسطوره محبوب انگلیسی بر عهده دارد و هدف او جذب بازیکنان مطرح و طراز اول برای تقویت تیمش است. برادر بزرگتر گونسالو ایگواین یعنی فدریکو نیز در حال حاضر در لیگ آمریکا برای تیم دی سی یونایتد بازی می کند و این دو برادر می توانند به زودی در یک کشور به میدان بروند.

برچسب‌ها: دیوید بکام گونزالو هیگواین یوونتوس اینتر میامی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

171 اطلاعیه1399/06/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi