خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,758

گونزالو هیگواین به میلان پیوست

گونزالو هیگواین به میلان پیوست
مهاجم آرژانتینی، به فوتبالش در سری آ ادامه می دهد اما راهی تیم دیگری خواهد شد.

مطابق انتظار، با خرید کریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین قربانی شد تا راهی تیم دیگری شود. در میان علاقه سینوسی چلسی به مهاجم آرژانتینی، به نظر می رسد که هیگواین سرانجام رضایت داد که راهی روسونری شود.

مهاجم ۳۰ ساله یوونتوس که در مذاکرات اولیه با میلان به توافق رسیده بود، در مورد پروژه تیم و درآمد جدید ابهاماتی داشت که به گزارش رومئو آگرستی و جانلوکا دی مارتزیو، حل شده است. برادر این بازیکن که مدیربرنامه وی هم هست، در حال حاضر در باشگاه یوونتوس حضور دارد تا انتقال را نهایی کند. انتقال هیگواین با مبلغ ۱۸ تا ۲۰ میلیون یورو به صورت قرضی و حق خرید ۳۶ میلیون یورویی(در مجموع بین ۵۴ تا ۵۶ میلیون یورو) صورت می گیرد.

هیگواین مشکلات زیادی با انتقال قرضی داشت اما لئوناردو وی را قانع کرده است که همه چیز صوری است(به خاطر فیرپلی مالی) و او در تابستان آینده خریداری خواهد شد. بدین ترتیب دوران حضور گونزالو هیگواین در یوونتوس، بعد از دو فصل و با ثبت ۵۵ گل در ۱۰۵ بازی، به پایان می رسد. آخرین گل هیگواین در پیراهن بیانکونری، گل پیروزی بخش تورینی ها در برابر اینتر بود که نقش مهمی را در قهرمانی یوونتوس در سری آ ایفا کرد.

برچسب‌ها: گونزالو هیگواین آ ث میلان یوونتوس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

218 Foolad F.c1397/05/10

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi