خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ذوب آهن
اتحاد ذوب آهن
24
1,460

سیاست ذوب‌آهن در پنجره تابستانی لیگ 22

سیاست ذوب‌آهن در پنجره تابستانی لیگ 22
مهدی تارتار قصد دارد با حفظ بازیکنان فعلی با چند خرید تیمش را آماده حضور در رقابت‌های لیگ بیست و دوم کند.
تاکنون حسین ابراهیمی، رضا خالقی‌فر، عارف رستمی و علی خدادادی از اردوی سبزپوشان اصفهانی جدا شده‌اند و محمد خدابنده‌لو هم که قراردادش با ذوب‌آهن تمام شده بود و مورد توجه پرسپولیس قرار داشت به گل‌گهر پیوست تا در شرایط مناسب‌تری فرصت رشد داشته باشد.
از سوی دیگر شهرام سالاری که عملکرد خوبی در رقابت‌های لیگ دسته اول داشت تنها ورودی سبزپوشان تا این لحظه به شمار می‌رود ولی مهدی تارتار که با توجه به بودجه متعادل باشگاه در حال جمع و جور کردن تیمی رقابتی برای حضور در لیگ بیست و دوم است، در ابتدا به دنبال حفظ بازیکنان فصل گذشته تیم و تمدید قرارداد با آنهاست که چندتایی از آنها نیز طی روزهای گذشته نهایی شده و در مرحله دوم به دنبال جذب چند بازیکن در فاز دفاعی، میانی و هجومی برای پر کردن جای بازیکنان جدا شده است.
ذوب‎‌آهن علی‌رغم اینکه مانند لیگ بیستم به شدت نسبت به تصمیمات داوری اعتراض داشت، فصل بیست و یکم را با کسب 37 امتیاز و در رتبه هفتم تمام کرد اما مهدی تارتار و مسئولان این باشگاه که البته در بازار نقل و انتقالات هم به دلیل قیمت بازیکنان با مشکلاتی برای بستن تیم مواجه بودند، امیدوارند تیمی منسجم‌تر را روانه مسابقات کنند تا مانند لیگ بیست و یکم در مقاطعی از فصل دچار رکود شدید نشوند و بتوانند رتبه‌ای بهتر از هفتمی کسب کنند.

برچسب‌ها: ذوب اهن فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

54 شیگالو1401/04/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi