خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,726

آغاز مذاکره استقلالی‌ها با نفرات لیست دوم نکونام

آغاز مذاکره استقلالی‌ها با نفرات لیست دوم نکونام
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی را درباره نقل و انتقالات زمستانی تیمش ارائه و اعلام کرد بر اساس نظر نکونام جلو می‌روند.آغاز مذاکره استقلالی‌ها با نفرات لیست دوم نکونام
به گزارش "ورزش سه"، یکی از مواردی که حول باشگاه استقلال مطرح است، عدم جذب بازیکن جدید با وجود شروع تمرینات است. در این خصوص انتقادهای زیادی به کادر مدیریتی باشگاه استقلال وارد شده اما مدیران باشگاه نگرانی‌ای از این بابت ندارند و معتقدند که بر اساس لیست نکونام با نفرات مورد نظر سرمربی مذاکره می‌کنند.

فرشید سمیعی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در این باره گفت: «سرمربی استقلال دو لیست را برای نقل و انتقالات به مدیریت باشگاه دادند. لیست اول شامل لژیونرها بود که آنها همه دوست داشتند در تیمشان بمانند. درباره لیست دوم باید بگویم باشگاه استقلال مذاکرات را با سه چهار باشگاه که بازیکنان مدنظر سرمربی را انجام داده است اما تنها یک باشگاه به استقلال پاسخ داده است. یک بازیکن هم در لیست دوم نبود اما چون به صورت شفاهی اعلام شد، مذاکره با باشگاه دارنده این بازیکن هم شروع شده و ادامه دارد.»

او با اشاره به نگرانی های موجود در امر نقل و انتقالات تاکید کرد: «ما مطمئنا بازیکن جدید می‌گیریم و از برنامه‌های نقل و انتقالاتی عقب نیستیم. این اتفاق به نظر سرمربی محترم و همچنین جلسه ای که قرار است بین مدیرعامل باشگاه و سرمربی تیم برگزار شود بستگی دارد.»

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال همچنین گفت: «مدیرعامل استقلال به قوانین و مقررات روز فوتبال جهان تسلط دارد و سرمربی استقلال علاوه بر اینکه از بهترین های مربیگری فوتبال ایران سابقه بازی در اروپا را دارد و با نقل و انتقالات اروپایی و بزرگ هم آشناست.»

سمیعی به برخی حواشی ایجاد شده در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: «بیشتر شاهد بحران سازی های کاذب هستیم اما در واقعیت هماهنگی و تعامل بین مدیرعامل و سرمربی برقرار است و باشگاه از بحران‌های اول فصل فاصله گرفته و به ثبات رسیده است و مسیر کاملا روبه رشدی دارد. امید داریم که در این فصل با حضور جواد نکونام بار دیگر قهرمان لیگ برتر ایران شویم»

برچسب‌ها: استقلال تهران فوتبال

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

60 .شفیلدیونایتد.1402/10/27

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi