خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار ایران
اتحاد ایران
1
128,328

جدول خوشبختی تیم ملی بعد از 47 سال؟

جدول خوشبختی تیم ملی بعد از 47 سال؟
با پایان مرحله مقدماتی جام ملتهای آسیا 24 تیم حاضر در این مسابقات معرفی شدند.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که پیش از این 12 تیم با صدرنشینی و همچنین کسب جایگاه دومی در مقدماتی جام جهانی توانسته بودند جواز حضور در جام ملتهای 2023 را به دست آورند، این بار در مرحله سوم مقدماتی این مسابقات 12 تیم دیگر هم موفق شدند خود را به بزرگترین رویداد قاره برسانند.

به این ترتیب و در حالی که ایران، ژاپن، کره جنوبی، استرالیا و عربستان سعودی به عنوان مدعیان جدی قهرمانی و همچنین قطر در قامت مدافع عنوان قهرمانی شش تیم اصلی این رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند، 18 تیم دیگر نیز در تلاش خواهند بود تا جایگاه خود را پیدا کنند.

امارات، چین، عراق، عمان، ویتنام و لبنان شش تیم دیگری هستند که به صورت مستقیم از مقدماتی جام جهانی راهی جام ملتهای آسیا شدند.

نکته جالب اینکه رسانه‌های رسمی ای اف سی همچنان از چین به عنوان میزبان جام ملتها نام می‌برند و این در حالی است که پیش از این رسانه‌های معتبری که اخبار فوتبال آسیا را پوشش می‌دهند، از انصراف چین از میزبانی به دلیل مرزهای بسته و مسائل کووید خبر داده بودند.

این در حالی است که تاجیکستان، مالزی، هنگ کنگ و اندونزی چهار تیمی هستند که در دوره قبلی حضور نداشتند اما این بار توانستند بلیت بازی در مهمترین رویداد آسیا را کسب کنند. این اتفاق برای تاجیکستان که با صعود خود گامی بلند برداشته، اتفاق مهمتری است و همگروهی این تیم با ایران به دلیل نزدیکی فرهنگی، قرعه جالبی خواهد بود.

همچنین حضور عمان با برانکو ایوانکوویچ از جذابیت‌های جام ملتهای آسیا خواهد بود.

با تکمیل 24 تیم جام ملتهای آسیا 2023 حالا فوتبال قاره کهن به استقبال این رقابتها خواهد رفت؛ جایی که ایران پس از نزدیک به پنج دهه، چهارمین قهرمانی خود را جستجو خواهد کرد و باید دید به این مهم می‌رسد یا خیر؟

برچسب‌ها: تیم ملی ایران جام ملت های آسیا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

73 ☫ ایران ☫1401/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi