خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

رویای من حضور در جام جهانی است

رویای من حضور در جام جهانی است
روبین گوسنس، مدافع 27 ساله و آلمانی با قراردادی قرضی در پنجره نقل و انتقالات ژانویه از آتالانتا به نراتزوری پیوست و این انتقال با پرداخت 25 میلیون یورو از سوی اینتر در تابستان امسال دائمی شد. 6 ماه اول حضور گوسنس در رختکن نراتزوری چندان خوب پیش نرفت و او اغلب نیمکت نشین ایوان پریشیچ بود. اما با انتقال این بازیکن به تاتنهام، حالا روبین گوسنس امیدوار است که در پست وینگر چپ در ترکیب ثابت قرار گرفته و در جام جهانی نیز حضور پیدا کند.

روبین گوسنس گفت: "من با هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان صحبت کردم. او دوباره به من گفت که باید دقایق بیشتری در ترکیب حضور پیدا کنم تا از این طریق از ریتم کافی و دوباره برخوردار شوم. در همان مکالمه بود که هانسی فلیک به من توضیح داد که اگر به‌طور منظم در رده باشگاهی بازی کنم، درهای برای حضور در اردوی تیم ملی آلمان برای من بازتر است. 

دیگر سرنوشت کاملا در دستان من بوده و البته هدف و رویای من حضور در جام جهانی است. هدف من این است که در فصل جدید در ترکیب ثابت اینتر قرار بگیریم و به همین دلیل تمرکز من فقط روی فصل پیش رو است. البته من خوشحال هستم که بعد از یک فصل دشوار به تعطیلات رفتم، اما به دلیل اینکه فصل گذشته خیلی زیاد در ترکیب قرار نگرفتم، نمی‌توانم منتظر شروع تمرینات پیش فصل اینتر باشم. من در حال حاضر در شرایط متزلزلی قرار دارم، اما به‌زودی آماده می‌شوم تا از روز اول در بهترین فرم باشم."

برچسب‌ها: اینتر میلان تیم ملی آلمان هانسی فلیک روبین گوسنس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

87 یونس کلوب1401/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi