خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار فرانسه
اتحاد فرانسه
10
4,800

فلیک و افشای راه حل مهار کیلیان امباپه

فلیک و افشای راه حل مهار کیلیان امباپه
هانسی فلیک در دوران حضور در بایرن مونیخ سه بار تیمش را در مقابل PSG و کیلیان امباپه هدایت کرده و البته لحظات سختی را برابر این ستاره فرانسوی تجربه کرد. حالا هانسی فلیک در مصاحبه ای در مورد عملکرد تیم ملی آلمان در مرحله مقدماتی جام جهانی و البته راه حل مهار کیلیان امباپه صحبت کرده است.

هانسی فلیک گفت: "عملکرد ژرمن ها در رقابت های مقدماتی؟ ما به هدف 27 امتیازی خود رسیدیم. آلمان فوتبال باکلاسی ارائه می دهد و بازیکنان می خواهند عملکرد خوبی داشته باشند. من بسیار راضی هستم و فقط می توانم از بازیکنان تیم ملی آلمان تشکر کنم. ما برنامه ای برای انجام یک یا دو بازی‌ دوستانه در ماه مارچ داریم.

هدف ما این است که در آن مقطع با تیمی کلاس بالا بازی کنیم. ما در تمام سال مراقب بازیکنان خواهیم بود و به آنها اجازه خواهیم داد کمی برای تمرکز روی بازی های باشگاهی آرامش داشته باشند داشتن چنین مجموعه بزرگی از بازیکنان و در اختیار داشتن فرصت انتخاب بازیکنان، اتفاق خوشحال کننده ای است."

هانسی فلیک همچنین در مورد نحوه رویارویی با کیلیان امباپه به صورت خاص خطاب به جاشوا کیمیچ گفت: "وقتی امباپه حرکت کرده و پاس پشت سر تو فرود آید، دیگر هیچ کاری از دستت ساخته نیست. فقط زمانی باید واکنش نشان دهی که پاسور توپ را ارسال کرد و تو از تصمیم بعدی امباپه مطلع شده باشی."

برچسب‌ها: PSG فرانسه تیم ملی فرانسه لیگ فرانسه هانسی فلیک کیلیان امباپه تیم ملی آلمان

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 1

99 Luka Zidane1400/08/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi