خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

ببهبود شرایط مالی با فروش ستاره به پاریسی ها

ببهبود شرایط مالی با فروش ستاره به پاریسی ها
اینتر برای بهبود شرایط مالی خود دوباره نیازمند به فروش یک ستاره دیگر شده و در روزهای اخیر نام بازیکنانی چون الساندرو باستونی و لائوتارو مارتینز نیز در این زمینه مطرح شده است.

به گزارش «ممد بی لقب» و به نقل از مستر90؛ اما به نظر می رسد تغییرات و تحولات در مدیریت باشگاه پاری سن ژرمن لیست خرید این تیم را تغییر داده و حالا آنها قصد دارند برای خرید میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک و بلندقامت اینتر در پنجره تابستانی فعلی اقدام کنند.

شریه کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه اینتر اخیرا پیشنهاد ۵۰ میلیونی پاری سن ژرمن برای فروش میلان اشکرینیار را رد کرده و حداقل خواهان رقمی در حدود ۸۰ میلیون برای جدایی این مدافع ارزشمند و اسلواک شده است. همچنین مدیران نراتزوری اینتر به همتای فرانسوی خود اعلام کرده اند اگر رقم پیشنهادی خود را افزایش ندهند، باشگاه ایتالیایی به زودی قرارداد میلان اشکرینیار را تمدید کرده و پرونده فروش این بازیکن را خواهد بست. همچنین مدیران اینتر به میلان اشکرینیار قول داده اند که او را مجبور به دایی نمی کند و تمایل شخصی خود این مدافع باکیفیت نیز ماندن در باشگاه اینتر در سال های پیش رو است.
اینتر برای خرید برمر، مدافع جوان و برزیلی تورینو تقریبا به توافق دست یافته و از همین حالا فکر پر کردن جای خالی یکی از مدافعان خود را کرده است. سال گذشته نیز نراتزوری دو ستاره مهم خود یعنی روملو لوکاکو و اشرف حکیمی را به فروش رساند و به همین علت بود که آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی و موفق این تیم نیز تصمیم به جدایی از این باشگاه گرفت.

برچسب‌ها: اسکرینیار اینتر میلان نقل و انتقالات اروپا پاریسن ژرمن

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

49 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/03/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi