خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

تلاش بی نتیجه الکسیس سانچز برای بازگشت به لالیگا

تلاش بی نتیجه الکسیس سانچز برای بازگشت به لالیگا
بارسلونا، سویا و اتلتیکو مادرید حاضر به جذب آزاد الکسیس سانچز نشده اند.
مستر90 | به گزارش ممد بی لقب، الکسیس سانچز که تا تابستان 2023 با اینتر قرارداد دارد، در برنامه های این باشگاه جایی ندارد زیرا نراتزوری می خواهد با قطع همکاری با نفرات پردرآمدی مثل او، 10 تا 15 درصد از میزان پرداختی های خود به بازیکنانش را کاهش دهد. دستمزد ناخالص سانچز در فصل آینده 9 میلیون یورو است و به همین دلیل اینتر به منظور رسیدن به توافق بر سر غرامت فسخ قرارداد، تمایل دارد با مهاجم سابق تیم های آرسنال و بارسلونا وارد مذاکره شود.

سانچز که قصد دارد به یکی از باشگاه های برتر اروپا بپیوندد تا برای کسب جام تلاش کند، تاکنون نشان داده که می خواهد با دقت و بدون عجله در مورد آینده تصمیم بگیرد. با این حال این وضعیت، برنامه های باشگاه ایتالیایی برای ساختی تیمی رقابتی را مختل کرده است زیرا افعی ها منتظر مشخص شدن هرچه سریعتر آینده او هستند. مقصد مورد علاقه سانچز لالیگا است و او برای رسیدن به این خواسته، خود را به بارسلونا، اتلتیکو مادرید و سویا پیشنهاد کرده اما با پاسخ منفی این سه باشگاه مواجه شده است. در عوض باشگاه های دیگری در اسپانیا به جذب سانچز علاقه دارند اما آنها نمی توانند به او جنگیدن برای کسب جام را تضمین کنند.

پاسخ منفی سانچز به گالاتاسارای
سانچز که اخیرا پیشنهاد گالاتاسارای را رد کرده، مورد توجه تیم هایی در انگلستان و فرانسه (به ویژه المپیک مارسی) نیز قرار دارد. این بازیکن 33 ساله در حال حاضر نمی خواهد امکان حضور در آمریکای جنوبی (ریورپلاته و کولو کولو) و تیم های خاورمیانه که حاضرند دستمزد زیادی به او بپردازند را بررسی کند. مهاجم شیلیایی برای اینکه به نفع خود و اینتر عمل کند، باید سرعت بیشتری در تصمیم گیری جهت یافتن تیمی جدید داشته باشد و به همین دلیل ممکن است مجبور به تجدید نظر در انتظارات خود به ویژه از نظر ورزشی شود.

برچسب‌ها: الکسیس سانچز بارسلونا سویا اتلتیکو مادرید اینتر میلان نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

155 ᴀʀꜱᴇɴᴀʟ1401/03/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi