خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

پروژه تحت فشار گذاشتن چلسی دوباره آغاز شد

پروژه تحت فشار گذاشتن چلسی دوباره آغاز شد
انتقال 115 میلیون یورویی روملو لوکاکو، مهاجم 29 ساله و بلژیکی اینتر به چلسی در تابستان گذشته خوب پیش نرفت و این بازیکن در 26 بازی لیگ برتر تنها هشت گل به ثمر رساند. روملو لوکاکو به وضوح از دوران حضورش در انگلیس لذت نمی‌برد و ظاهرا از بابت تصمیم جدایی از اینتر به‌شدت ناراحت بود. مصدومیت، ابتلا به کرونا و مصاحبه جنجالی در پایان سال گذشته، شرایط را برای این بازیکن دشوارتر کرد.

حالا نشریه کوریره دلااسپورت در گزارشی مدعی شد پیش از آخرین بازی بلژیک در این تعطیلات بازی‌های باشگاهی، روملو لوکاکو در حال آماده شدن برای ادامه تلاش خود در مسیر انتقال به اینتر است. او قصد دارد بعد از پایان اردوی ملی، دوباره با مدیران چلسی وارد مذاکره شده و شرایطی را فراهم کند که بتواند فصل بعد دوباره لباس اینتر را به تن کند. مدیران نراتزوری نیز مشتاقانه منتظر شنیدن اخبار توافق شخصی لوکاکو با چلسی هستند و حاضرند برای یک قرارداد قرضی یک‌ساله اقدام کنند.

روملو لوکاکو در طول دو سال حضور خود در اینتر 95 بازی انجام داد، 64 گل به ثمر رساند و 16 پاس گل داد. درخشش لوکاکو نقش مهمی در قهرمانی اینتر در لیگ ایتالیا بعد از یک‌دهه داشت و حالا او قصد دارد دوباره آن روزهای درخشان را تکرار کند.

برچسب‌ها: اینتر میلان چلسی روملو لوکاکو نقل و انتقالات اروپا

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

95 یونس کلوب1401/03/24

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi