خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

هشدار اینتر به لوکاکو و چلسی؛ پیشنهاد بالاتر نداریم

هشدار اینتر به لوکاکو و چلسی؛ پیشنهاد بالاتر نداریم
لوکاکو تابستان سال گذشته و پس از کسب عنوان قهرمانی لیگ ایتالیا از اینتر جدا شد و بار دیگر پیراهن چلسی را به تن کرد. 
او که با مدیران اینتر به مشکل خورده بود، با قراردادی به ارزش 105 میلیون یورو از این تیم جدا شده و بار دیگر راهی لیگ برتر انگلیس شد. 
اما دوران حضور  او در استمفورد بریج چندان درخشان نبود و او خیلی زود مدعی شد که از ترک اینتر پشیمان است و دوست دارد بار دیگر برای این تیم به میدان برود، موضوعی که باعث ایجاد ناراحتی‌هایی بین او و کادر مدیریتی و فنی چلسی شد. 
عدم موفقیت او در استمفوردبریج باعث شد که مدیران این تیم از پیشنهاد فروش و یا انتقال قرضی این بازیکن استقبال کنند و از سوی دیگر، اینتر هم به دنبال تقویت خط حمله خودش این بازیکن را جز گزینه‌های اولش قرار دهد. 

 

پیش از این رسانه‌های ایتالیایی گفته بودند که پیشنهاد اولیه اینتر برای جذب لوکاکو به صورت قرضی پنج میلیون یورو بوده که بلافاصله از سوی مدیران چلسی رد شده اما مذاکرات همچنان ادامه دارد. 
حالا کالچومرکاتوی ایتالیا خبر داده که اینتر به مدیران چلسی هشدار داده که تصمیمی برای افزایش مبلغ این پیشنهاد ندارد و نهایتا آماده است تا هشت میلیون برای جذب این ستاره بلژیکی پرداخت کند. این در حالی است که گفته می‌شود مدیران چلسی حداقل 15 میلیون برای نهایی کردن این انتقال قرضی مدنظر دارند. 
به نظر می‌رسد که این هشداری برای لوکاکو هم هست تا بداند که اینتر نیاز چندانی به او ندارد و پس از فروش او نیز توانست خط حمله موفقی با حضور لائوتارو مارتینز، ادین ژکو، الکسیس سانچز و خواکی کوریا داشته باشد.

برچسب‌ها: اینتر چلسی روملو لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

116 سپاهان بزین1401/03/28

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi