خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

تلاش دیوانه‌وار ستاره چلسی برای بازگشت به اینتر!

تلاش دیوانه‌وار ستاره چلسی برای بازگشت به اینتر!
به گزارش "ورزش سه"، اولین فصل بازگشت به چلسی اصلا برای روملو لوکاکو خوب پیش نرفت و این بازیکن اغلب مسابقات مهم تیمش را از روی نیمکت تماشا کرد. حالا به نظر می رسد روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی و باتجربه چلسی رویای بازگشت به باشگاه اینتر را در سر داشته و حاضر است برای رسیدن به این هدف دست به هر کاری بزند. دستمزد فعلی روملو لوکاکو 12 میلیون یورو به اضافه سه میلیون پاداش است و او حتی راضی به قبول نصف این رقم برای پوشیدن دوباره لباس اینتر شده است.
البته در این شرایط نیز نهایی شدن این انتقال بسیار دشوار به نظر رسیده و در حقیقت فقط یک راه برای بازگشت لوکاکو به لیگ ایتالیا وجود دارد. در صورتی که چلسی باید به انتقال قرضی این بازیکن رضایت دهد، اینتر برای توافق با روملو لوکاکو وارد عمل خواهد شد. مدیران اینتر در روزهای آتی با مدیر برنامه روملو لوکاکو دیدار کرده و شرایط بازگشت او به این باشگاه را بررسی خواهند کرد.

حتی کوریره دلااسپورت امروز در گزارشی مدعی شد تعلل اینتر درباره ارائه پیشنهاد رسمی برای جذب پائولو دیبالا به این دلیل است که آنها منتظرند ببینند آیا بازگرداندن روملو لوکاکو به سن سیرو در فصل تابستان امسال امکان پذیر است یا خیر. همچنین برخی اخبار حاکی از آن است که روملو لوکاکو به دنبال قطع همکاری با فدریکو پاستورلو و شرکت مدیریت ورزشی P&P بوده و تصور می کند آنها راه حلی برای بازگشت او به اینتر پیدا نخواهند کرد.

برچسب‌ها: اینتر چلسی روملو لوکاکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

109 یونس کلوب1401/03/09

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi