خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

جانلوییجی بوفون: هنوز نمی‌دانم چرا مایکل اولیور اخراجم کرد

جانلوییجی بوفون: هنوز نمی‌دانم چرا مایکل اولیور اخراجم کرد
جانلوییجی بوفون گفت هرگز به مایکل اولیور، داور جنجالی بازی رئال مادرید و یوونتوس توهین نکرده بود

جانلوییجی بوفون، سنگربان پیشین یوونتوس در فصل 18-2017 امید زیادی داشت همراه با این تیم بالاخره قهرمان اروپا شود اما تیمش به شکلی جنجالی از مرحله یک‌چهارم نهایی حذف شد.

طرفداری | یوونتوس و رئال مادرید در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 18-2017 به مصاف یک‌دیگر رفتند. یووه در بازی رفت، سه بر صفر در تورین شکست خورد اما در سانتیاگو برنابئو کامبک زد و در آستانه مساوی کردن بازی قرار داشت. در دقیقه 2+90'، مایکل اولیور داور انگلیسی بازی صحنه برخورد مهدی بن عطیه با لوکاس واسکز را پنالتی تشخیص داد.

جانلوییجی بوفون، کاپیتان یوونتوس به شدت به اولیور، داور مسابقه اعتراض کرد و با کارت قرمز داور روبه‌رو شد. سپس گفته شد بوفون به علت توهین به اولیور از بازی اخراج شده است اما با گذشت چهار سال از آن روزها، بوفون روایت متفاوتی را مطرح کرده است. بوفون 44 ساله که هم‌اکنون دروازه‌بان پارما است، در مصاحبه با لااستامپا در خصوص جنجال‌های آن مسابقه صحبت کرد:

به بازی سال 2018 یوونتوس و رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو بیش از تمام بازی‌هایم افتخار می‌کنم. اگرچه هنوز نمی‌فهمم چرا داور بازی، مایکل اولیور، مرا اخراج کرد. من به او توهینی نکردم و فکر می‌کنم یکی از هم‌تیمی‌هایم بود که یک یا دو مشت به دنده‌های او زد. من این کار را نکردم اما در نهایت این من بودم که اخراج شدم.

برچسب‌ها: یوونتوس جان لوئیجی بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

74 Esteghlal Fc‌1401/03/16

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi