خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,301

جانلوییجی بوفون و فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر کیه زا!

جانلوییجی بوفون و فتح کوپا ایتالیا با پدر و پسر کیه زا!
جانلوییجی بوفون با خاطره ای خوش یوونتوس را ترک می کند

یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا فصل 21-2020 با پیروزی 2-1 مقابل آتالانتا، قهرمان شد و جانلوییجی بوفون 43 ساله برای ششمین بار توانست فاتح کوپا ایتالیا شود.

جانلوییجی بوفون که احتمالا برای آخرین بار با پیراهن یوونتوس در مستطیل سبز به میدان رفت، خداحافظی شیرینی با این باشگاه خواهد داشت. بوفون توانسته در سه دهه مختلف (90، 10، 20)، فاتح کوپا ایتالیا شود و نکته جالب تر این جاست که او با پدر و پسر کیه زا توانسته قهرمانی در این جام را تجربه کند. اولین قهرمانی بوفون در کوپا ایتالیا در سال 1999 با پارما به دست آمد که او با انریکو کیه زا هم تیمی بود. آخرین قهرمانی بوفون در این تورنمنت هم در سال 2021 با یوونتوس رقم خورد که فدریکو کیه زا، پسر انریکو کیه زا گل قهرمانی بیانکونری را به ثمر رساند. بوفون با شش قهرمانی در کوپا ایتالیا، پرافتخارترین بازیکن تاریخ این تورنمنت است.

انریکو کیه زا که با زدن گل سرنوشت ساز خود موجب برتری دو بر یک یووه برابر آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا شد، در پایان بازی در سخنان کوتاهی گفت:

فینال سختی بود، برای آتالانتا احترام بسیار زیادی قائل هستیم اما یووه شایسته این برتری بود، تجربه زیادی داشتیم و می خواستیم این جام را از ان خود کنیم. این بار ما به خوبی توانستیم کاری که می خواستیم را انجام دهیم و موفق شدیم.

اما نظر او در خصوص بوفون

به جیجی گفتم که از بارها برنده این جام ها شدی اما یادت است که یکی از این جام ها را همراه پدر من بردی، حالا خواهی دید که آن را همراه من هم خواهی داشت. واقعا دلتنگ او خواهیم شد، او یک اسطوره واقعی ست، خیلی بهتر بود اگر هواداران نیز بیشتر در کنارمان بودند اما خب این نخستین پاداشی بود که توانستیم به انها بدهیم و مبارزه خود را ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها: کیه زا یوونتوس جان لوئیجی بوفون

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

139 Juventusfc1400/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi