خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آاس رم
اتحاد آاس رم
17
2,851

میخیتاریان در یک قدمی اینتر / رد پیشنهاد تمدید با رم

میخیتاریان در یک قدمی اینتر / رد پیشنهاد تمدید با رم
به گزارش ایرنا به نقل از «گاتزتا دلو اسپورت»، به نظر می‌رسد اولین خرید نراتزوری در فصل تابستان قطعی شده و هنریک میختاریان از ابتدای فصل بعد لباس این تیم را به تن خواهد کرد. علی‌رغم اخبار روزهای اخیر مبنی بر موافقت این ستاره ارمنستانی با انتقال به اینتر، مدیران باشگاه رم امید داشتند که همچنان بتوانند این بازیکن را متقاعد به ماندن در رختکن این تیم کنند.

اما گاتزتا دلو اسپورت مدعی شد که حالا جالوروسی پذیرفته که هنریک میختاریان از این باشگاه جدا شود و آنها پیشنهاد یک هفته پیش خود برای حفظ این بازیکن را افزایش نخواهند داد و هنریک میختاریان، وینگر سابق منچستریونایتد در آستانه انتقال به اینتر خواهد بود.

مهاجم رم تصمیم به تمدید قرارداد خود با شاگردان ژوزه مورینیو ندارد و هفته آینده با نراتزوری تحت معاینات پزشکی قرار خواهد گرفت و مذاکرات مثبتی با سیمونه اینزاگی سرمربی این تیم داشته است. همچنین هنریک میختاریان پس از پیروزی رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا مقابل فاینورد و اولین قهرمانی برون مرزی باشگاه، با هم‌تیمی‌های خود در رختکن جالوروسی خداحافظی کرده است.  

هنریک میختاریان به شکل قطعی تصمیم گرفته پیشنهاد تمدید قرارداد رم را رد کند. از آنجا که او قصد داشت در لیگ قهرمانان بازی کند به پیشنهاد اینتر پاسخ مثبت داد و به‌زودی در تست‌های پزشکی نراتزوری شرکت خواهد کرد.

این بازیکن ۳۳ ساله قرار است قراردادی ۲ ساله با اینتر امضا کند و گفته می‌شود در این تیم حدود ۴.۵ میلیون یورو دستمزد خالص دریافت خواهد کرد.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو اینتر میلان آ اس رم

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

126 ※宲會 Yasin 會宲※1401/03/15

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi