خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,892

مورینیو به من گفت مربی رم می شود؛ او بهترین است

مورینیو به من گفت مربی رم می شود؛ او بهترین است
به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو 58 ساله با کوله باری از جام و افتخار از فصل 22-2021 به فوتبال ایتالیا باز خواهد گشت و هدایت رم را بر عهده می گیرد. بر اساس اعلام باشگاه رم ژوزه مورینیو با آنها قراردادی سه ساله به امضا رسانده و جانشین پائولو فونسکا شده است.
مورینیو سابقه دو فصل هدایت اینتر را برعهده داشت و توانست دو اسکودتو، یک لیگ قهرمانان و یک کوپا ایتالیا را برای نراتزوری کسب کند. او با اعتماد ماسیمو موراتی مالک وقت اینتر بود که سرمربی این باشگاه بزرگ شد و تاریخ سازی کرد. مورینیو پس از موفقیت های زیاد با پورتو و چلسی، توانایی هایش در اینتر را نیز اثبات کرد و سال 2010 راهی رئال مادرید شد تا به سلطه بارسای پپ گواردیولا پایان دهد.
ماسیمو موراتی در واکنش به بازگشت مورینیو به فوتبال ایتالیا گفت:« من و ژوزه دوستانی صمیمی هستیم و روز گذشته قبل از اعلام رسمی به من پیغام داد که سرمربی رم خواهد شد. او برایم نوشت که به زودی یکدیگر را خواهیم دید.
صادقانه بگویم که از بازگشت مورینیو خوشحال شدم و معتقدم فوتبال ایتالیا به او نیاز دارد. کنایه ها و نشست های خبری فوق العاده او و توانایی های حرفه ای فوق العاده اش همان چیزی است که سری آ احتیاج دارد. ما همواره باهم در تماس بوده ایم و برای من او یک مربی بی نظیر و غیر قابل انکار است.
رم پروژه ای بلندپروازانه و جدی دارد و معتقدم بهتر از مورینیو نمی توانستند پیدا کنند. همیشه به او اطمینان داشته ام و برایش خوشحالم.»
موراتی ادامه داد:« با مورینیو همه جام ها را بردیم. حالا اینتر دوباره قهرمان ایتالیاست و معتقدم حسادت به دستاوردهای مورینیو بی معناست. فصل بعد ضمن تکرار اسکودتو باید سعی کنیم در لیگ قهرمانان نیز قهرمان شویم.»

برچسب‌ها: اینتر میلان ژوزه مورینیو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

103 ✰★ Esteghlal ★✰1400/02/17

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi