خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اینترمیلان
اتحاد اینترمیلان
20
2,891

مورینیو: بدون تردید هدایت رقبای اینتر را به عهده می گیرم

مورینیو: بدون تردید هدایت رقبای اینتر را به عهده می گیرم
ژوزه مورینیو سبک بازی هری کین را با کریم بنزما مقایسه کرده است.

ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی سابق رئال مادرید و تاتنهام که سابقه همکاری با هری کین و کریم بنزما را دارد، به مقایسه این دو بازیکن پرداخت.

به گزارش طرفداری و به نقل از مارکـا، مورینیو در مصاحبه با Times گفت:

سبک بازی کنونی هری کین، حرکاتی که انجام می دهد، آخرین باری که چنین مهاجمی داشتم، بنزما بود! چون دروگبا چنین سبکی نداشت، زلاتان هم اینطور نبود، لوکاکو هم همینطور. بنابراین گاهی اوقات آمار و ارقام با واقعیت همخوانی ندارد.
نبرد روز چهارشنبه چلسی - رئال مادرید
سعی می کنم طرف دوستانم باشم. در کدام تیم افراد بیشتری نسبت به زمان حضورم در آنجا باقی مانده است؟ همان رئیس است؟ همان مالک است؟ بازیکنانی که با من کار کرده اند؟ قدردان همه آنها هستم. با کسب پیروزی زحمات آنها را جبران کردم. کم و بیش پیروز می شدیم، و اگر پیروز هم نمی شدیم، تمام تلاشم را در تمام باشگاه هایی که بودم، کرده ام.
وقتی باشگاهی را ترک می کنم، فقط چیزهای خوب در مورد آنها می گویم. من از آن دسته افرادی نیستم که مسائل شخصی درونی را افشا کنم، نه! همیشه چیزهای مثبت را می گویم. اینتر! همه چیز را با آنها فتح کردم. محبت خاصی میان ما وجود دارد. اما اگر روزی قرار باشد به ایتالیا برگردم و هدایت یکی از تیم های رقیب را به عهده بگیرم، تردید نمی کنم. من این نگاه حرفه ای را به مسائل دارم. با خودم راحتم.

برچسب‌ها: ژوزه مورینیو اینتر میلان کریم بنزما رئال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

161 --اتحاد3نفره-- (ح)1400/02/12

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi