خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اتلتیکومادرید
اتحاد اتلتیکومادرید
19
3,029

ستاره اتلتیکو در فهرست خرید تابستانی میلان

ستاره اتلتیکو در فهرست خرید تابستانی میلان
میلان روی یانیک کاراسکو به‌عنوان جانشین رافائل لیائو حساب باز کرده است.

رافائل لیائو بهترین بازیکن فصل گذشته فوتبال ایتالیا شناخته شد. او در 42 بازی برای میلان 14 گل زد و 12 پاس گل داد و نقشی بسیار کلیدی در فتح اسکودتو داشت. ستاره‌ای که با 24 میلیون یورو از لیل جذب میلان شده بود و تا 2024 قرارداد دارد، حالا در فهرست خرید رئال دیده می‌شود و قهرمان اروپا برای تقویت خط حمله خود به دنبال جذب این بازیکن است.

طبق گزارش آاس، میلان اخیرا در تماس با رئال، وضعیت انتقال لوکا یوویچ و مارکو آسنسیو را جویا شده بود و در این گفت‌و‌گو‌ها رئال نیز برای خرید لیائو ابراز تمایل کرد. پاسخ پائولو مالدینی، مدیر ورزشی میلان نیز قاطع بود:« لیائو فروشی نیست و او در میلان کارهای زیادی برای انجام دادن دارد. لیائو مثل الماسی است که در میلان درخشان‌تر خواهد شد.»

بند فسخ 150 میلیون یورویی لیائو به باشگاه‌های بزرگ و متمول اجازه جذب او را خواهد داد و به همین دلیل میلان دست به کار شده و مذاکرات اولیه برای تمدید قرارداد او را شروع کرده است. این روزها بحث انتقال مالکیت میلان نیز داغ است و گفته می‌شود تا فردا میلان به "REDBIRD" فروخته خواهد شد. با تمام شدن مراحل انتقال، به نظر می رسد کار تمدید قرارداد لیائو هم وارد فاز جدی خود خواهد شد. گاتزتا نوشته است که در قرارداد جدید، بند فسخ لیائو تا 250 میلیون یورو افزایش خواهد یافت تا کار برای رئال و دیگر باشگاه‌ها دشوارتر شود.

آاس امروز نوشت که میلان در صورتی‌که نتواند با لیائو بر سر تمدید قرارداد و افزایش بند فسخ به توافق برسد و در نتیجه او راهی رئال یا تیمی دیگر شود، روی یانیک کارسکو، ستاره بلژیکی اتلتیکو حساب باز کرده است. کارسکو 28 ساله تا 2024 با اتلتیکو قرارداد دارد و بند فسخ او 60 میلیون یورو است. میلان طبعا در صورت فروش لیائو، به‌راحتی می‌تواند این بند فسخ را فعال کند. دیگو سیمئونه روی کاراسکو برای فصل بعد حساب می‌کند ولی ستاره بلژیکی انتقال به میلان را به‌عنوان یک چالش جدید برای خود می‌بیند و اگر پیشنهادی رسمی دریافت کند، بعید است پاسخ منفی بدهد.

برچسب‌ها: اتلتیکو مادرید میلان یانیک کاراسکو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

80 ღ میسون مونت ღ1401/03/11

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi