خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار آث میلان
اتحاد آث میلان
10
6,759

طوفان گالیانی ادامه دارد, توران در رادار میلان...

طوفان گالیانی ادامه دارد, توران در رادار میلان...
میلان و گالیانی رقابت سختی با باشگاه های مطرح اروپا بر سر به خدمت گیری ستارگان مدنظر خود آغاز کرده اند و نائب رئیس روسونری در اولین اقدام توانست کار انتقال جکسون مارتینز، ستاره ی 28 ساله ی کلمبیایی به این تیم را نهایی کند و در فرآیند انتقال کوندوگبیا، هافبک دافعی قدرتمند موناکو نیز به توافقات مطلوبی دست پیدا کند. همچنین طی ساعات امروز با جلسه ای که قرار است در قطر برگذار شود به نظر میرسد زالاتان ابرهیموویچچ نیز به زودی راهی سن سیرو خواهد شد اما به گزارش یکساعت قبل یه نظر میرسد این پایان کار آدریانو گالیانی نمیباشد چرا که همچنان طوفان این مرد 70 ساله ادامه دارد.

به گزارش نشریه ی اسپانیایی “As” گالیانی در حال فشار آوردن به باشگاه اتلتیکو مادرید برای فروش ستاره ی خود آردا توران 28 ساله میباشد چرا که سینشیا میهایلوویچ به توانایی های این وینگر جنگنده اعتقاد زیادی دارد.بر همین اساس گالیانی مذاکرات خود را با تیم دوم شهر مادرید آغاز کرده است و به لطف روابط خوب این دو باشگاه میتوان احتمال داد که میلان موفق به انتقال آردا توران شود البته در این بین نباید فراموش کرد که میلان رقیب سر سختی چون منچستر یونایتد را در مقابل خود مینید چرا که این باشگاه نیز در دو فصل گذشته وضعیت این هافبک ترک زبان را به طور جدی زیر نظر داشته است.همچنین از گالاتاسرای ترکیه نیز به عنوان دیگر تیم های خواهان توران نام برده میشود.

وبسایت “transfermarkt” ارزش آردا توران را که تا سال 2017 قرارداد دارد حدود 31 میلیون یورو اعلام کرده است اما در پایان این گزارش آمده است که باشگاه اتلتیکو مادرید تنها با پیشنهاد 41 میلیون یورویی حاضر به فروش ستاره ی خود میشود.

برچسب‌ها: اردا توران میلان گالیانی اتلتیکو مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

4 0

265 علی و رفقا1394/03/25

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi