خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار اسپانیا
اتحاد اسپانیا
3
30,720

حاشیه های بازگشت النینیو به لالیگا

حاشیه های بازگشت النینیو به لالیگا
1- رئیس اتلتیکو مادرید : انتقال تورس به درخواست خود سیمونه انجام شد :

مهاجم اسپانیایی ناکام سال های اخیر فوتبال اروپا، بعد از دائمی کردن قراردادش در میلان، به صورت قرضی راهی مادرید شد و آلسیو چرچی هم در مقابل به روسنری ها خواهد پیوست. انریکه سه زرو، رئیس باشگاه مدافع عنوان قهرمانی اسپانیا، با اشاره به این انتقال، اعلام کرده خود دیگو سیمئونه خواستار خرید ال نینیو شده است؛ اتفاقی که به ندرت از سوی سرمربی خوش فکر آرژانتینی رخ داده است. سه زرو در این باره به رادیو کوپه گفت:

"سیمئونه معمولا هیچ وقت تقاضایی نمی کند، ولی در مورد تورس خودش اقدممان را خواستار شد. خرید تورس راحت نبود، ولی با پشتکار و اراده، از عهده اش برآمدیم. میلان دستمزد فرناندو و ما هم حقوق چرچی را پرداخت خواهیم کرد. با این حال، وقتی با تورس تماس گرفتیم، پول اهمیتی نداشت؛ از قلب مان با او صحبت می کردیم. او هم از این اقدام، فوق العاده خوشحال بود."

قهرمان سابق جهان و اروپا طی سال های گذشته برای رسیدن به فرم ایده آل مهاجم وحشتناک اتلتیکو مادرید و لیورپول، دردسرهای زیاده داشته، ولی سه زرو ادعا کرده او دوباره به روزهای خوبش باز خواهد گشت:

"می خواهد ثابت کند در فرم خوبی به سر می برد. او بازیکن بزرگی بود و می خواهد نشان دهد هنوز هم هست. بدون شک می تواند کمک خوبی برای تیم باشد. دیدن بازی دوباره او در مادرید، جذابیت خاصی خواهد داشت."
2-سیمئونه : تورس ناجی اتلتیکو نیست !
حالا همه منتظر اولین بازی فرناندو تورس برای اتلتیکو پس از بازگشتش نشسته اند. "دیگو سیمئونه"، سرمربی روخی بلانکوس ها امروز در نشست خبری بازی با لوانته، با اشاره به بازگشت تورس به خبرنگاران گفت:" از این اتفاق خوشحالم. با این انتقال، شور دوباره ای به هوادارانمان تزریق شده و مهمتر از همه اینکه، شخصیت بالای تورس می تواند به ما در ادامه فصل کمک زیادی بکند.
این یک انتقال مهم در بهترین زمان ممکن بود.تورس وارد تیمی شده که بازیکنانش چندین سال است کنار یکدیگر بازی می کنند.
امیدوارم او بتواند کمک خوبی برای این مجموعه باشد. تورس هرگز ناجی اتلتیکو نیست؛ در حالیکه او با استعداد و تلاش بالایش، باعث قدرتمندتر شدن ما خواهد شد. ما علاوه بر او، مهاجمان خوبی همچون مانزوکیچ،خیمنز و گریژمان را در تیممان داریم."
3- فرناندو تورس : امیدوارم اولین بازی ام را در مقابل رئال مادرید انجام دهم :
پیام به هواداران: "من هرگز کسی نبوده ام که چیزی به آنها بگویم، آنها همه چیز را به من گفته اند. عشقی که آنها به من داده اند نسبت به چیزی که من توانسته ام به باشگاه بدهم قابل مقایسه نیست."

اضطراب برای شروع: "چولو دیروز می خواست که من اینجا باشم اما من نتوانستم. حالا من اینجا هستم و برای شروع مشتاقم، آماده ام تمرین کنم و در مسیر خواسته های او حرکت کنم، هم تیمی هایم را بشناسم و بی صبرانه منتظر 5 ژانویه هستم، روزی که به طور رسمی بازیکن اتلتیکو خواهم بود."

اولین بازی: "امیدوارم که اولین بازی خود را مقابل رئال مادرید انجام دهم. امیدوارم آنها فکر کنند که من آماده بازی کردنم. می خواهم از بهترین لحظات در تاریخ باشگاه لذت ببرم و مثل همیشه تمام توانم را به کار گیرم، و بدون هیچ شکی 100% متعهد خواهم بود، و این چیزی است که هواداران توقع دارند."

جا افتادن: "من باشگاه را می شناسم اما با این تیم برنده آشنایی ندارم، بنابراین امیدوارم که هم تیمی هایم کمک کنند تا هرچه سریع تر هماهنگ شوم. من با چولو، ال پروفه (اسکار اورتگا، مربی بدنساز) و برخی از بازیکنان در تماس بوده ام وآه بسیار احساس خوشآیندی دارم. بی صبرانه منتظر شروع بازی ها در اینجا هستم."

برچسب‌ها: لالیگا اسپانیا میلان اتلتیکو مادرید تورس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

57 3

451 سوپر فوتبالیستا1393/10/13

سوپر فوتبالیستا: منطورت چیه ؟ با شیر امیر کلا هستم!

15 دی (21:54)


☠nightmare☠: چه شوخی جالبی بود :)

15 دی (08:21)


14 دی (12:48)


تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi