خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

بارسلونا می‌تواند روی من حساب باز کند

بارسلونا می‌تواند روی من حساب باز کند
به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو یکی از ستاره‌های نسل جدید بارسلونا و پروژه بازسازی این تیم لقب گرفته که اخیرا به‌مدت پنج سال قرارداد خود را تمدید کرده است. رونالد آرائوخو که در جریان برتری پرگل بارسلونا در ال‌کلاسیکو مقابل رئال مادرید موفق به گلزنی شد، مدعی شد روزهای دشوار این فصل به مثابه درسی برای فصول آینده کاتالان‌ها محسوب می‌شود.

رونالد آرائوخو به نشریه اسپورت گفت: "شرایط از نظر شخصی خیلی خوب است و ما اینجا از بازیکنان سطح بالا نکات جدیدی را یاد می‌گیریم. بازیکنی مانند لیونل مسی و لوئیس سوارز که ستاره‌های فوق العاده‌ای هستند در بارسلونا حضور داشتند. در تیم دوم، شما فضای کمتری دارید، اما در مقابل بازیکنان با کیفیتی بازی می‌کنید.

شما باید خیلی متمرکز باشید و مغلوب نشوید. من تا به حال بیش از 75 بازی در بارسا انجام داده و نشان داده‌ام که آنها می‌توانند روی من حساب کنند. ما روزهای سختی را در فصل گذشته و ابتدای فصل جاری پشت سر گذاشتیم، اما همه این‌ها در آینده برای من مفید خواهد بود.‌ این فصل کمی عجیب بود. ما خیلی بد شروع کردیم، اما با آمدن ژاوی اوضاع تغییر کرد و شرایط از نظر روحی و روش کار عوض شد. شرایط گروه بهتر شده و ما رشد زیادی را تجربه کرده‌ایم.

ما نشان داده‌ایم که با پیروزی در برنابئو و درخشش در ناپل به چه اهدافی می‌توانیم دست پیدا کنیم. درست است که در بازی‌های اخیر نتوانسته‌ایم فوتبال فوق‌العاده‌ای ارائه کنیم، اما در حال تغییر هستیم. ما یک تیم باکیفیت با بازیکنانی بسیار جوان و البته بازیکنان قدیمی داریم. من اعتقاد زیادی به این تیم و پروژه دارم. من متقاعد شده‌ام که فصل آینده سال بسیار خوبی خواهیم داشت و موفق به فتح عناوین قهرمانی خواهیم شد. شرایط در این فصل سخت بوده، اما درس خوبی برای سال بعد خواهد بود."

برچسب‌ها: بارسلونا رونالد آرائوخو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

42 ♛ تاج رضا ♛1401/02/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi