خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

پیشرفت در مذاکرات تمدید قرارداد بارسلونا با مدافع اروگوئه‌ای

پیشرفت در مذاکرات تمدید قرارداد بارسلونا با مدافع اروگوئه‌ای
به نظر می‌رسد که در ماجرای بین مدافع اروگوئه‌ای و مقامات آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون، هدف هر دو طرف ماجرا، رسیدن به توافق برای ادامه همکاری و تمدید قرارداد فی مابین است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه اسپورت کاتالونیا، بعد از تمدید قرارداد پدری گونزالس و آنسو فاتی، مدیریت باشگاه بارسلونا روند تمدید قرارداد را متوقف کرد تا روی بازار نقل و انتقالات فصل زمستان در ژانویه گذشته تمرکز کند. مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونا در این پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل، سه بازیکن خریداری کردند و حالا دوباره به روند تمدید قراردادها برگشته‌اند.

رونالد آرائوخو، مدافع تیم ملی فوتبال اروگوئه و باشگاه بارسلونای اسپانیا، یک بازیکن یکه‌تاز در خط دفاعی بلوگرانا است و مقامات کاتالان‌ها می‌خواهند قرارداد این بازیکن ملی‌پوش تیم خود را تمدید کنند. پیشنهاد اولیه مدیریت باشگاه بارسلونا دستمزد سالانه سه میلیون یورویی بود که این بازیکن را کماکان در پایین‌ترین رده‌های دریافت دستمزد قرار می‌داد و هم رونالد آرائوخو و هم پابلو گاویرا ملقب به گاوی از پیشنهاد تمدید قرارداد مقامات باشگاه بارسلونا ناامید شدند.

در خصوص رونالد آرائوخو شرایط متفاوت‌تر و سخت‌تر هم هست چون این بازیکن ملی‌پوش اروگوئه‌ای سه پیشنهاد بسیار خوب از لیگ برتر فوتبال انگلستان نیز دارد؛ هر چند که اولویت خود این بازیکن، تمدید قرارداد با مدیران باشگاه بارسلونا است.

حالا به نظر می‌رسد که مدیریت باشگاه بارسلونا به دنبال یک فرمول برای افزایش دستمزد پیشنهادی به هر دو بازیکن یعنی رونالد آرائوخو و گاوی است هر چند که اصلاً کار راحتی نخواهد بود.

برچسب‌ها: بارسلونا رونالد آرائوخو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

58 ☫ ایران ☫1400/12/03

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi