خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بارسلونا
اتحاد بارسلونا
4
97,042

شرط رونالد آرائوخو برای تمدید با بارسلونا

شرط رونالد آرائوخو برای تمدید با بارسلونا
مدافع اروگوئه ای بارسلونا دستمزدی در حد و اندازه های کریستیانسن دانمارکی می خواهد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالد آرائوخو سه فصل پیش بود که توانست وارد فهرست تیم اول بارسلونا شود. فصل گذشته او از ابتدای فصل جزو بازیکنان تیم اول باشگاه لقب گرفت و بازی‌های خوبی هم انجام داد. این مدافع اروگوئه‌ای فصل جاری بدون‌شک بهترین مدافع تیمش بوده و در عین جوانی توانسته جایگاه ثابتی در تیم به‌دست بیاورد.

چندی پیش بود که ادعا شد رئال مادرید به آرائوخو پیشنهاد داده و از وی خواسته تا قراردادش را تمدید نکند. قراردادی که یک سال و نیم دیگر به اتمام می‌رسد و رئال منتظر او خواهد ماند.

تمدید با آرائوخو توصیه جدی ژاوی به سران بارسا بوده ولی مشکل اینجاست که بازیکن حاضر نیست تحت هر شرایطی قراردادش را تمدید کند و منتظر بهترین پیشنهاد خواهد ماند. تلاش برای تمدید با آرائوخو در حالی ادامه دارد که روز گذشته ادعا شد بارسا با آندرس کریستیانسن مدافع دانمارکی چلسی به توافق رسیده و او فصل بعد پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد. از قرارداد کریستیانسن 4 ماه باقیمانده و او به عنوان بازیکن آزاد به بارسا ملحق خواهد شد.

طبق ادعای برخی منابع، بارسا به کریستیانسن تا 10 میلیون یورو دستمزد خواهد داد و این خبر به گوش آرائوخو رسیده است. مدافع اروگوئه ای سه سال کوچکتر از کریستیانسن است و اعتقاد دارد که دستمزد او نباید فاصله زیادی با مدافع دانمارکی داشته باشد. ارزش آرائوخو 35 میلیون یورو تخمین زده می شود و او به سران بارسا گفته است که یا دستمزدی در شان او پرداخت خواهند کرد یا پیشنهادات بهتر دیگر را بررسی می کند.

ترجیح آرائوخو ماندن در بارسلوناست ولی پیشنهاد تمدید فعلی را قبول ندارد. فصل جاری او بیش از 2000 دقیقه برای بارسا بازی کرده و بهترین مدافع آبی اناری ها بوده است.

برچسب‌ها: بارسلونا رونالد آرائوخو

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

39 ☫ ایران ☫1400/12/14

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi