خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

آندره آ آنیلی: به شایعات جدایی ام از یوونتوس توجه نمی کنم

آندره آ آنیلی: به شایعات جدایی ام از یوونتوس توجه نمی کنم
آندره آ آنیلی می گوید یوونتوس همیشه از الساندرو دل پیرو استقبال می کند و او هر گاه بخواهد می تواند در باشگاه مشغول به کار شود.

طرفداری | آندره آ آنیلی، رییس باشگاه یوونتوس در حاشیه مراسمی در استادیوم مه آتزا در میلان در مورد مسائل مختلفی از جمله آینده خود، الگری، سوپرلیگ اروپا و... صحبت کرد. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، آندره آ آنیلی در این مصاحبه در مورد کوپا ایتالیا گفت:

هر جامی مهم است و معتقدم که مهم ترین آن ها لیگ است چون تصویری از تیمی که در طول کل فصل قوی تر از همه بوده است را به شما نشان می دهد. یکی از جذاب ترین ها لیگ قهرمانان اروپاست اما هر جامی مهم است و ارزش دارد.
شایعات خداحافظی ات از یوونتوس؟

سر و صداهایی وجود دارد که افراد زیادی آن ها را شنیده اند. سال ها بود که این صحبت ها به گوش نمی رسید. من خیلی آرام هستم، زیاد به این شایعات توجه نمی کنم و اصولاً آدم آرامی هستم. می دانم در حال انجام چه کاری هستیم، به لذت بردن ادامه می دهم و این مهم ترین چیز است.

الگری؟

پروژه الگری هنوز بسیار معتبر است. بیایید به پیشرفت تیم نگاه کنیم، او استحکام را بازیابی کرده است. یک بازی در دو هفته پیش ما را در حسرت این که نتوانستیم برای اسکودتو رقابت کنیم، قرار داد. راضی نبودن از مسیر بسیار سخت است. با لاپو به ما خوش می گذرد. و بیایید شوخی کنیم، او این ویژگی را دارد که می داند چگونه با جوک هایی جالب مداخله کند. ما یک پروژه بلندمدت داریم، می دانستیم که امسال سال سختی خواهد بود و حسرت خوردن بابت عدم پیروزی در فینال، نوید خوبی برای آینده است.
کیه لینی؟

او گفت که در خانواده و فراتر از آن باید چند تامل انجام دهد. او سال ها در این باشگاه بوده است و الان باید روی بخش پایانی فصل تمرکز کنیم.
سوپرلیگ اروپا؟

واکنش تند سازمان ها بی المللی به گروهی از باشگاه ها که برخی از آن ها ترسیده اند، ما را به فکر وا می دارد. برای حمایت از نبرد قانونی، باید احساس کنید که شانه های پهنی دارید. ما با آرامش و در کمال خونسردی منتظر حکم دادگاه اروپا خواهیم ماند. دیالوگ ها قطع می شوند اما این بدان معنا نیست که از دیدگاه من این نزدیکی و پیوستگی باقی می ماند. این حمله به چفرین نبود، زمان یک جنتلمن خواهد بود. ما در حال حاضر یک سوپرلیگ واقعی داریم... ما لیگی برتر در تمام طول سال خواهیم داشت و لیگی که از ماه مارس به بعد در اروپا برگزار می شود. این یک قطب بندی واقعی است که از قبل وجود داشته است.
پائولو دیبالا؟

بازیکنی فوق العاده، تصمیمات نتیجه لحظات هستند. اگر در ماه دسامبر در این شرایط قرار داشتم، به شما می گفتم حضور ولاهوویچ در یوونتوس غیر ممکن است، یا حداقل در ژانویه غیر ممکن است. منابع محدود هستند. ما روی دوشان، دلیخت و کیه زا تمرکز کرده ایم.
ملاقات دوباره با دل پیرو در جریان بازی خانگی مقابل بولونیا؟

همیشه پذیرای او هستیم. او الان در لوس آنجلس زندگی می کند و زندگی فوق العاده شادی دارد. هر گاه بخواهد در یوونتوس پذیرای او هستیم. پیوستن به باشگاه به معنای تغییر زندگی اش است. حال او روی زندگی خود تمرکز کرده و به اندازه کافی خوشحال است.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

44 Esteghlal Fc‌1401/02/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi