خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

فوری؛ مدیران یوونتوس و ناپولی در دادگاه تبرئه شدند

فوری؛ مدیران یوونتوس و ناپولی در دادگاه تبرئه شدند
تمام 11 باشگاه و 59 فرد متهم در مورد هزینه های نقل و انتقالات برای افزایش سود سرمایه، از جمله یوونتوس، ناپولی، جنوا و سمپدوریا، تبرئه شدند.

تصور می شد فدراسیون فوتبال ایتالیا در اواسط ماه می رای نهایی را دریافت کند و ترجیح می داد به جای سقوط به دسته پایین تر یا کسر شدن امتیازات، فقط جریمه نقدی وجود داشته باشد. با این حال، در یک اتفاق غیرمنتظره تمام متهمین پرونده در همان اولین جلسه دادگاه، تبرئه و بی گناه اعلام شدند.

از مهم ترین نقل و انتقالاتی که پلیس اقتصادی ایتالیا زیرنظر گرفته بود و آنها را غیرقانونی می دانست، خرید ویکتور اوسیمن توسط ناپولی و معاوضه آرتور ملو با میرالم پیانیچ بین یوونتوس و بارسلونا بود. 11 باشگاهی که حکم آنها راهی کمیته انضباطی شده بود عبارت بودند از: یوونتوس، ناپولی، سمپدوریا، جنوا، امپولی، پرو ورچلی، پارما، پیزا، کیه وو، نووارا و پسکارا.

پیش از برگزاری دادگاه فدرال رم، دفتر دادستانی فدرال ایتالیا خواستار اعمال یک سال محرومیت برای آندره آ آنیلی رییس یوونتوس و 11 ماه و پنج روز محرومیت برای اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی شده بود. حالا تمام این اتهامات برداشته شده است زیرا قاضی ها با دفاعیه باشگاه ها موافق بوده اند که فدراسیون فوتبال پارامترهای مشخص و مناسب یا توانایی برای بررسی رقم و ارزش یک بازیکن را ندارد.

بنابراین اساس کل محاکمه ناقص تلقی شد و اساساً از دادگاه خارج شد. دلیل تشکیل پرونده در روز اول این بود که ادعا شده بود در بعضی از نقل و انتقالات فوتبال ایتالیا، ارقام جعلی در قراردادها گنجانده شده تا تراز مالی باشگاه ها مثبت نگه داشته شود اما طبق اعلام دادگاه، نمی توان به طور قاطع گفت هر بازیکن دقیقا چه ارزشی در بازار دارد و معیار مشخصی وجود ندارد.

این رای دادگاه خبر بسیار خوبی برای تاتنهام هم خواهد بود زیرا فابیو پاراتیچی قرار بود 18 ماه محروم شود.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

73 Esteghlal Fc‌1401/01/26

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi