خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار یوونتوس
اتحاد یوونتوس
12
6,300

فوری؛ محرومیت‌های سنگین در انتظار مدیران یوونتوس و ناپولی

فوری؛ محرومیت‌های سنگین در انتظار مدیران یوونتوس و ناپولی
در ماجرای حساب‌سازی و سودهای جعلی، مدیران یوونتوس و ناپولی با جریمه‌هایی سنگین روبه‌رو می‌شوند

چند ماه پیش بود که یوونتوس و ناپولی به حساب‌سازی و فساد مالی متهم شدند و حالا دادستانی فدرال ایتالیا جریمه‌هایی که برای مدیران این دو باشگاه در نظر دارد را اعلام کرده است.

طرفداری | به گزارش گل ایتالیا، در ماجرای صورت‌حساب‌های جعلی یوونتوس و ناپولی برای ثبت سود مالی بیش‌تر مدیران این دو باشگاه مقصر شناخته شده‌اند. پیش از برگزاری دادگاه فدرال رم، دفتر دادستانی فدرال ایتالیا خواستار اعمال یک سال محرومیت برای آندره آ آنیلی رییس یوونتوس و 11 ماه و پنج روز محرومیت برای اورلیو دی لورنتیس، رییس ناپولی شده است. علاوه بر این، تمام مدیران اجرایی سابق و حال حاضر این دو باشگاه نیز در این پرونده‌ها دخیل شناخته شده‌اند.

علاوه بر آنیلی، دادستانی فدرال ایتالیا خواستار اعمال 16 ماه محرومیت برای فابیو پاراتیچی مدیر ورزشی سابق و 8 ماه محرومیت برای پاول ندود و مائوریتسیو آریوابنه، نایب رییس باشگاه یوونتوس شده است. هم‌چنین قرار است باشگاه یوونتوس 800 هزار یورو جریمه شود. دادستانی خواستار جریمه 329 هزار یورویی ناپولی نیز شده است. کالچو ا فینتانزا گزارش داده 60 میلیون یورو از سود مالی یوونتوس جعلی است. با این حال، این رقم هیچ تاثیری در ثبت‌نام یووه در لیگ ندارد و جریمه 800 هزار یورویی حداکثر تنبیهی است که برای این باشگاه در نظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها: یوونتوس آندره آ آنیلی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

62 Esteghlal Fc‌1401/01/23

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi