خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار پاریس سنت ژرمن
اتحاد پاریس سنت ژرمن
21
3,112

استقبال از سرخیو راموس در بازگشت‌ به مادرید

استقبال از سرخیو راموس در بازگشت‌ به مادرید
یکی از شوکه کننده ترین اتفاقات نقل و انتقالاتی فوتبال طی سالیان اخیر در تابستان گذشته رخ داد؛ جایی که سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و بعد از سال های طولانی حضور در این تیم و کسب تمام افتخارات ممکن، سانتیاگو برنابئو را به مقصد پاری‌سن‌ژرمن ترک کرد.

با این وجود راموس هرگز نتوانسته روزهای خوبی را در پاری‌سن‌ژرمن تجربه کند و در ماه‌های گذشته دائماً با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است. او دیدار رفت برابر رئال مادرید را به دلیل مصدومیت از دست داد و امیدوار بود که به بازی برگشت برسد اما امروز به شکل رسمی مشخص شد که مدافع اسپانیایی در سانتیاگو برنابئو نیز غایب خواهد بود و مقابل تیم سابقش قرار نمی‌گیرد.

اگر چه غیبت راموس برابر رئال مادرید قطعی است اما با تصمیم مائوریسیو پوچتینو به‌همراه پاری‌سن‌ژرمن به مادرید سفر کرده است. در همین راستا طی ساعات گذشته تصاویری از ورود تیم پاری‌سن‌ژرمن به مادرید منتشر شده که نشان می‌دهد هواداران رئال مادرید هنگام مشاهده سرخیو راموس، کاپیتان سابق و اسطوره خود را به‌شدت مورد تشویق قرار داده‌اند. اشرف حکیمی، دیگر ستاره پاری‌سن‌ژرمن که سابقه حضور در رئال را در کارنامه دارد نیز مورد تشویق هواداران تیم اسپانیایی قرار گرفته است.

برچسب‌ها: پاری سن ژرمن راموس

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

47 ♛ɱɪɾ ɱʌɦɗɪ♛1400/12/19

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi