خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید، خبر بخوانید و جایزه بگیرید

در مستر90 می توانید علاوه بر بازی و دنبال کردن اخبار فوتبالی، با سایر طرفداران تیم محبوبتان در ارتباط باشید و جوایز بی نظیری هم ببرید!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

ستاره رئال‌مادرید داغ دل بارسایی‌ها را تازه کرد

ستاره رئال‌مادرید داغ دل بارسایی‌ها را تازه کرد
در اواسط فصل گذشته بود که داوید آلابا رسماً اعلام کرد که قصد دارد بعد از سال‌ها حضور در بایرن مونیخ و کسب تمام عناوین ممکن با این تیم، از جمع باواریایی‌ها جدا شود. همین اتفاق هم رخ داد و نهایتاً ستاره اتریشی به شکل آزاد به رئال مادرید پیوست.
آلابا در این فصل یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان رئال مادرید بوده و در اکثر بازی‌های فصل به میدان رفته است. ستاره اتریشی حالا در مصاحبه‌ای به چند سوال جالب پاسخ داده است.
بهترین خاطره: "بهترین خاطرات من جایی بود که جام‌ها را برده‌ام. همچنین مسابقاتی مانند برد 8-2 برابر بارسلونا."تقابل با منچسترسیتی و پپ گواردیولا در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا: "اخیراً با گواردیولا در تماس نبوده‌ام. با این حال هدف ما اذیت کردن و شکست دادن اوست."احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی به بارسلونا: "هیچ مدافعی دوست ندارد در برابر او بازی کند."
عملکرد خیره کننده کریم بنزما: "فکر نمی‌کنم در حال حاضر بحث زیادی وجود داشته باشد. بنزما بهترین مهاجم جهان است. بنزما همیشه یک مهاجم در کلاس جهانی بود، اما او در این فصل به سطح متفاوتی رسید. همه ما از حضور او در تیم خوشحالیم."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ بارسلونا رعال مادرید

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

43 ♕بایرن مونیخ♕1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi