خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

می‌خواهیم جلوی قهرمانی زودهنگام بایرن را بگیریم

می‌خواهیم جلوی قهرمانی زودهنگام بایرن را بگیریم
پر افتخار‌ترین تیم فوتبال آلمان در آستانه کسب دهمین قهرمانی پیاپی خود در رقابت‌های بوندس‌لیگا قرار دارد. سلطه بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان به یک اتفاق عادی تبدیل شده و حتی نگرانی‌هایی را هم برای مسئولان فوتبال این کشور در پی داشته است؛ تا جایی که اخیراً ایده برگزاری بوندس‌لیگا به شکل پلی‌آف نیز مطرح شد.
بایرن مونیخ در این فصل تحت هدایت یولیان ناگلزمان روزهای فوق العاده‌ای را سپری نکرده است. اگرچه آنها حالا در آستانه فتح بوندس‌لیگا قرار دارند اما خیلی زود از جام حذفی آلمان کنار رفتند. اوج ناکامی بایرن مونیخ جایی بود که آنها در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل تیم نه‌چندان قدرتمند ویارئال در مجموع دو بازی رفت و برگشت شکست خورده و از رسیدن به نیمه نهایی بازماندند.با این حال بایرن اکنون تنها یک پیروزی با قهرمانی در رقابت‌های بوندس‌لیگا فاصله دارد. شاگردان یولیان ناگلزمان هفته آینده در یک بازی حساس و جذاب به مصاف دورتموند خواهند رفت و کسب سه امتیاز در این دیدار باعث قطعی شدن قهرمانی بایرن خواهد شد اما مدافع زنبورها ابراز امیدواری کرده که این اتفاق رخ ندهد.
مانول آکانجی، مدافع سوئیسی دورتموند در این‌باره گفت: "ما می‌دانیم که برد بایرن در روز شنبه قهرمانی را برای آنها تضمین می‌کند، به همین دلیل می‌خواهیم تا جایی که ممکن است از این موضوع جلوگیری کنیم. فصل بعد تلاش خواهیم کرد دوباره کار را برای بایرن سخت کنیم البته این مسئله به خیلی چیزها بستگی دارد، از جمله فرم و ثبات ما و بایرن مونیخ."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ دورتموند

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

0 0

72 ♕بایرن مونیخ♕1401/02/01

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi