خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,276

کلوپ: بایرن مونیخ به دو دلیل قدرت اول است

کلوپ: بایرن مونیخ به دو دلیل قدرت اول است
بایرن مونیخ در 9 سال اخیر قدرت بلامنازع فوتبال آلمان بوده و به نظر می‌رسد در فصل جاری نیز دوباره به‌عنوان قهرمانی بوندس‌لیگا دست خواهد یافت. یورگن کلوپ که خودش در دوران حضور روی نیمکت دورتموند موفق به غلبه بر بایرن مونیخ و فتح بوندس‌لیگا شده بود، کیفیت و ثبات این باشگاه و البته نزدیکی دیگر رقبای این تیم در فوتبال آلمان را عامل اصلی موفقیت‌های پی در پی بایرن مونیخ توصیف کرد.یورگن کلوپ گفت: "به نظر من دو دلیل برای تسلط بایرن مونیخ بر فوتبال آلمان در سال‌های اخیر وجود دارد. نکته اول البته کیفیت و سطح بازی این تیم است. اما مسئله دوم این است که رقبای بایرن مونیخ نیز در طول فصل از یکدیگر امتیاز می‌گیرند. در واقع سطح تیم‌های دیگر احتمالا خیلی به هم نزدیک است و به‌راحتی می‌توان گفت که بایرن مونیخ باثبات‌ترین تیم فوتبال در بوندس‌لیگا محسوب می‌شود.
ما در همین آخر هفته گذشته مسابقه بین دو تیم دورتموند و لایپزیش را مشاهده کردیم که لایپزیش با چهار گل به برتری دست یافت. علاوه بر این، همین روند در مورد تیم‌هایی چون لورکوزن و فرایبورگ در سال جاری و گلادباخ در سال‌های گذشته وجود دارد. تفاوت بین تیم اول و دوم در حال حاضر 9 امتیاز است، اما فاصله بسیار بیشتری در طی سال‌های گذشته بین تیم اول و دوم جدول دیده شده است."

برچسب‌ها: بایرن مونیخ دورتموند یورگن کلوپ (سرمربی)

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

2 0

90 ♕بایرن مونیخ♕1401/01/18

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi