خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

تا حالا تیم فوتبال برای خودت داشتی؟

در مستر90 می تونی علاوه بر تیم داری و مدیریت باشگاه، خبرهای روز فوتبال رو دنبال کنی و با دوستانت کل کل کنی!
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار بایرن مونیخ
اتحاد بایرن مونیخ
6
16,275

علاقه غول‌های آلمانی به مدافع جوان فرایبورگ و مانشافت

علاقه غول‌های آلمانی به مدافع جوان فرایبورگ و مانشافت
نیکو اشلوتربک زیر نظر اشترایش عملکرد خوبی از خود نشان داده است و حالا باشگاه های مطرح بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند این مدافع بیست و دو ساله را زیر نظر دارند.

به نقل از رسانه آلمانی بیلد، نیکو اشلوتربک در رقابت های فصل جدید چهره درخشانی از خود به نمایش گذاشته است. زوج لینهارت و اشلوتربک خط دفاع مطمئنی را برای فرایبورگ ساخته اند. آن ها با دریافت شانزده گل، در کنار بایرن مونیخ کمترین گل خورده را در نیم فصل نخست مسابقات بوندسلیگا به ثبت رسانده اند. بنا به گزارش خبرنگار بیلد، بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند دو باشگاهی هستند که عملکرد مدافع بیست و دو ساله فرایبورگ را زیر نظر دارند.

یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ در نمابر پس از دیدار برابر فرایبورگ در مورد اشلوتربک گفت: "همه به راحتی می توانند متوجه شوند که او چه مدافع خوبی است."

نیکو اشلوتربک در فصل تابستان گذشته با تیم ملی فوتبال آلمان قهرمان رده‌ی سنی زیر بیست و یک سال در قاره‌ی اروپا شد. نیکو اشلوتربک فصل پیش به صورت قرضی در باشگاه یونیون برلین بازی کرد ولی برای رقابت های فصل 2021/2022 به باشگاه فرایبورگ بازگشت و حالا نقش بسیار مهمی در تیم اشترایش دارد. هانس دیتر فلیک تا کنون سه بار او را به تیم ملی دعوت کرده، اگر چه او هنوز موفق به انجام بازی ملی نشده است. نیکو اشلوتربک تا ژوئن سال 2023 میلادی با باشگاه فرایبورگ آلمان قرارداد دارد.

برچسب‌ها: نیکو اشلوتریک دورتموند فرایبورگ ناگلزمان بایرن مونیخ

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

128 ⭐ Fc Taha ⭐1400/10/08

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi