خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,731

ترکیب استقلال برابر نساجی اعلام شد

ترکیب استقلال برابر نساجی اعلام شد
فرهاد مجیدی تیمش را با تغییرات فراوانی نسبت به بازی‌های گذشته به مصاف نساجی فرستاده است.

در آخرین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران، تیم های استقلال و نساجی در استادیوم آزادی تهران به مصاف هم می روند. شکست ناباورانه پرسپولیس برابر آلومینیوم باعث شده است تا شاگردان فرهاد مجیدی بیش از پیش با جدیت وارد زمین مسابقه شوند.

استقلال و نساجی در دو تقابل قبلی خود به تساوی بدون گل رسیدند و اکنون امروز باید شاهد شکست یکی از این تیم ها باشیم. باید دید در نهایت و از میان آبی های تهران و قائمشهری ها، چه تیمی حریف مس کرمان در مرحله نیمه نهایی خواهد بود.

* حضور رضایی جوان در قفس توری
در دیدار رفت استقلال و نساجی از رقابت های لیگ برتر امسال بود که فرهاد مجیدی برای نخستین بار تصمیم گرفت تا از علیرضا رضایی جوان در ترکیب تیمش استفاده کند. عملکرد بسیار خوب این گلر باعث تحسین هواداران و کارشناسان فوتبال شد و حالا این سنگربان یک بار دیگر فرصت این را دارد تا پس از گذشت مدت ها، به ترکیب اصلی تیمش راه پیدا کند.

* تکرار دفاع چهار نفره
با وجود اینکه آبی ها در بازی قبل تجربه خوبی از دفاع چهار نفره نداشتند اما مجیدی مجددا تصمیم گرفته است تا تیمش را با چهار مدافع روانه میدان کند.

رافائل سیلوا به دنبال جبران اشتباهات دیدار برابر پیکان است و او امروز در کنار عارف غلامی خط دفاعی استقلال را تشکیل می دهد.

* بازگشت وریا به سمت راست
جعفر سلمانی در این فصل گزینه اول و آخر فرهاد مجیدی در سمت چپ بوده است. بازیکنی که توانسته است نظرات مثبت را به سمت خود جذب کند و امروز نیز در ترکیب اصلی حضور دارد. در سمت راست نیز وریا غفوری بعد از نیمکت نشینی مقابل پیکان، به ترکیب اصلی راه یافته است.

* روزبه جانشین مهدی پور شد
با وجود هماهنگی میان نیک نفس و مهدی پور، ولی مجیدی تصمیم به تغییرات مهمی در خط میانی تیمش گرفته و روزبه چشمی جانشین مهدی پور شده است. زبیر که در ابتدای فصل نیمکت نشین بود، به خوبی توانست شایستگی هایش را به کادرفنی ثابت کند و امروز یکی از ستون های ترکیب استقلال در وسط زمین است.

* جلالی و خاقانی به ترکیب اصلی راه یافتند
ابوالفضل جلالی امروز فرصت این را پیدا کرده تا از ابتدا در ترکیب تیمش به میدان برود. در سمت مقابل نیز سبحان خاقانی سورپرایز فرهاد مجیدی در ترکیب اصلی است و شاهد حضور این بازیکن در جمع نفرات اصلی هستیم. امیرحسین حسین زاده نیز پشت سر این مهاجم نوک آبی ها بازی خواهد کرد.

* یامگا در خط حمله
استقلال امروز نیز همچون دیدار با پیکان تیمش را با 3 وینگر به بازی می فرستد با این تفاوت که جلالی در ترکیب اصلی حضور دارد و امروز آمانوف روی نیمکت می نشیند تا یامگا در خط حمله به میدان برود. باید دید این مهاجم خارجی استقلال امروز بالاخره موفق خواهد شد تا طلسم 180 دقیقه ناکامی در باز کردن دروازه نساجی را باز کند یا خیر؟

ترکیب استقلال در مصاف با نساجی:

علیرضا رضایی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، وریا غفوری، ابوالفضل جلالی، زبیر نیک‌نفس، جعفر سلمانی، سبحان خاقانی، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده.

برچسب‌ها: استقلال نساجی جام حذفی

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

1 0

90 Esteghlal Fc‌1401/01/22

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi