خبرهای داغ ، بازی و جایزه

برای شروع، ثبت نام کنید

بازی کنید و جایزه ببرید!

سایت مستر90، هر ماهه جوایز نفیسی به کاربران خود هدیه می کند. شما هم می توانید با ثبت نام رایگان، از این جوایز بهره ببرید.
ثبت‌نام رایگان
ثـــبـــت‌نـــام رایـــگان

ثبت نام به منزله پذیرفتن قوانین می‌باشد.

اخبار استقلال
اتحاد استقلال
2
102,788

مرادمند ، غایب احتمالی استقلال مقابل نساجی

مرادمند ، غایب احتمالی استقلال مقابل نساجی
به احتمال فراوان مدافع باتجربه استقلالی‌ها نمی‌تواند در بازی حساس مقابل نساجی مازندران به میدان برود.مرادمند، غایب احتمالی استقلال مقابل نساجی
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیتی که برایش از ناحیه کشاله ران پیش آمده در هفته گذشته مقابل فولاد هم نتوانست استقلال را همراهی کند.

مدافع مصدوم استقلال بازی گذشته تیمش مقابل فولاد را از سوی سکوها تماشا کرد و به احتمال فراوان به بازی بعدی نیز نخواهد رسید.

با اینکه گفته می‌شد احتمالا مرادمند به بازی با نساجی می‌رسد اما با توجه به اینکه او هنوز بهبود پیدا نکرده کادرفنی نمی‌خواهد درباره‌اش ریسک کند. با توجه به اینکه سایر مدافعان استقلال هم شرایط بازی کردن را به دست آورده‌اند به احتمال فراوان مرادمند مقابل نساجی هم بازی نخواهد کرد.

پزشکان استقلال در تلاش هستند که مرادمند را به مسابقه با گل‌گهر سیرجان در هفته بیست و نهم برسانند و این بازیکن بتواند در دو هفته آخر برای تیم خود بازی کنند.

برچسب‌ها: استقلال استقلال تهران نساجی نساجی مازندران

اگر حوصله خواندن ندارید، برای شنیدن اخبار روز فوتبال از هرجای ایران با شماره 9099070330 تماس بگیرید.

در مستر90، می توانید خبرها را پیگیری کنید، با طرفداران فوتبال در ارتباط باشید و جایزه ببرید! {ثبت نام رایگان}

3 0

21 سوبله چوبله 771403/02/30

تمامی خدمات اين سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

logo-samandehi